Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

UX/UI designer

Vile Monarch Sp. z o. o. Sp. k. Etat  Warszawa, mazowieckie, Polska

Opis oferty pracy

Warszawskie hard rockowe studio Vile Monarch poszukuje współtwórców nowych, ambitnych projektów. Obecnie zespół liczy kilkanaście osób, w tym kilku doświadczonych wymiataczy (m.in. This War of Mine, Wiedźmin, Hard West, Dead Island), a w ciągu dwóch lat istnienia zdążyliśmy stworzyć cztery ciepło przyjęte tytuły:

 

  • Oh…Sir! – darmowa gra z game jamu
  • Crush Your Enemies
  • Oh…Sir!! The Insult Simulator – remake tej pierwszej i duży sukces!
  • Oh…Sir! The Hollywood Roast – nowa, bardziej rozbudowana odsłona serii

 

Nasza filozofia? Rzeczy świeże, zaskakujące – różnej skali, na różne platformy, w różnych gatunkach. Nie ma takiego pomysłu, który byłby dla nas ZBYT odjechany. Obecnie w produkcji znajdują się dwie nowe gry, każda z nich większa niż dotychczasowe projekty – jedna jest super tajemnicą, a o drugiej możemy powiedzieć, że jest strategią 3D opartą na pewnym zaskakującym pomyśle. Właśnie w tym projekcie potrzebujemy pomocy kogoś, kto pomoże nam w doprowadzeniu do perfekcji komunikacji z graczem.

 

Zdajemy sobie sprawę, że pojęcia UX designu, UI designu i (UI) visual designu są nagminnie mylone, dlatego wyjaśniamy w prostych żołnierskich słowach czego nam trzeba: w naszej grze jest za*iście dużo informacji dla gracza i w *uj kontrolek, na których gracz operuje. Potrzebujemy specjalisty, który nam to uporządkuje i poprowadzi realizację tematu.

 

Przykładowe obowiązki

  • Przeprojektowanie istniejącego interfejsu
  • Określenie hierarchii ważności informacji na ekranie
  • Stworzenie makiet i prototypów
  • Implementacja w edytorze gry.

 

Natomiast dla pełnej jasności: nie będziesz musiał przygotowywać grafiki interfejsów.

 

Wymagania

  • Doświadczenie w projektowaniu interfejsów, niekoniecznie w grach
  • Rozumienie specyfiki interfejsów w grach, umiejętność wykorzystania świata gry do komunikacji
  • Umiejętność zwięzłego, czytelnego komunikowania swoich koncepcji (w szczególności doświadczenie w tworzeniu dokumentacji projektowej)
  • Dyscyplina i samodzielność, uporządkowany styl pracy
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Miłość do gier, znajomość różnych platform i gatunków

 

Mile widziane

  • Doświadczenie w tworzeniu gier
  • Doświadczenie w pracy z silnikiem Unity
  • Najmniej ważne, ale może się przydać: tworzenie grafiki GUI
  • Afirmacja piwa, muzyki rockowej i co najmniej wyrywkowa znajomość twórczości Z. Martyniuka.

 

Oferujemy

  • Solidne wynagrodzenie
  • Ważną rolę w ciekawym, niebanalnym projekcie
  • Stabilne stanowisko z elastycznymi godzinami pracy i bez crunchu (raczej ;))
  • Pracę w komfortowym biurze w Śródmieściu Warszawy (5 minut do metra Dworzec Gdański). Mieścimy się na 23 piętrze, więc robimy gry na bardzo wysokim poziomie. (He-he-he.)
  • Nacisk na samodoskonalenie: praca z doświadczonymi twórcami, możliwość (współ)finansowania wyjazdów na konferencje, firmowa biblioteka fachowej literatury.
  • Wyluzowaną atmosferę – spotkania planszówkowe, wspólne imprezowanie i budżet rozrywkowy
  • Prywatną opiekę medyczną, współfinansowanie karty Multisport
  • Możliwość pracy w starzejącym się, statycznym zespole (od “młodych i dynamicznych” są startupy IT)

 

 

Czujesz się na siłach? Wyślij CV na adres jobs@vilemonarch.com. Prosimy, aby znalazła się w nim poniższa formułka:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

957 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy