UX/UI designer
Opis oferty pracy
Warszawskie hard rockowe studio Vile Monarch poszukuje współtwórców nowych, ambitnych projektów. Obecnie zespół liczy kilkanaście osób, w tym kilku doświadczonych wymiataczy (m.in. This War of Mine, Wiedźmin, Hard West, Dead Island), a w ciągu dwóch lat istnienia zdążyliśmy stworzyć cztery ciepło przyjęte tytuły:
- Oh…Sir! – darmowa gra z game jamu
- Crush Your Enemies
- Oh…Sir!! The Insult Simulator – remake tej pierwszej i duży sukces!
- Oh…Sir! The Hollywood Roast – nowa, bardziej rozbudowana odsłona serii
Nasza filozofia? Rzeczy świeże, zaskakujące – różnej skali, na różne platformy, w różnych gatunkach. Nie ma takiego pomysłu, który byłby dla nas ZBYT odjechany. Obecnie w produkcji znajdują się dwie nowe gry, każda z nich większa niż dotychczasowe projekty – jedna jest super tajemnicą, a o drugiej możemy powiedzieć, że jest strategią 3D opartą na pewnym zaskakującym pomyśle. Właśnie w tym projekcie potrzebujemy pomocy kogoś, kto pomoże nam w doprowadzeniu do perfekcji komunikacji z graczem.
Zdajemy sobie sprawę, że pojęcia UX designu, UI designu i (UI) visual designu są nagminnie mylone, dlatego wyjaśniamy w prostych żołnierskich słowach czego nam trzeba: w naszej grze jest za*iście dużo informacji dla gracza i w *uj kontrolek, na których gracz operuje. Potrzebujemy specjalisty, który nam to uporządkuje i poprowadzi realizację tematu.
Przykładowe obowiązki
- Przeprojektowanie istniejącego interfejsu
- Określenie hierarchii ważności informacji na ekranie
- Stworzenie makiet i prototypów
- Implementacja w edytorze gry.
Natomiast dla pełnej jasności: nie będziesz musiał przygotowywać grafiki interfejsów.
Wymagania
- Doświadczenie w projektowaniu interfejsów, niekoniecznie w grach
- Rozumienie specyfiki interfejsów w grach, umiejętność wykorzystania świata gry do komunikacji
- Umiejętność zwięzłego, czytelnego komunikowania swoich koncepcji (w szczególności doświadczenie w tworzeniu dokumentacji projektowej)
- Dyscyplina i samodzielność, uporządkowany styl pracy
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Miłość do gier, znajomość różnych platform i gatunków
Mile widziane
- Doświadczenie w tworzeniu gier
- Doświadczenie w pracy z silnikiem Unity
- Najmniej ważne, ale może się przydać: tworzenie grafiki GUI
- Afirmacja piwa, muzyki rockowej i co najmniej wyrywkowa znajomość twórczości Z. Martyniuka.
Oferujemy
- Solidne wynagrodzenie
- Ważną rolę w ciekawym, niebanalnym projekcie
- Stabilne stanowisko z elastycznymi godzinami pracy i bez crunchu (raczej ;))
- Pracę w komfortowym biurze w Śródmieściu Warszawy (5 minut do metra Dworzec Gdański). Mieścimy się na 23 piętrze, więc robimy gry na bardzo wysokim poziomie. (He-he-he.)
- Nacisk na samodoskonalenie: praca z doświadczonymi twórcami, możliwość (współ)finansowania wyjazdów na konferencje, firmowa biblioteka fachowej literatury.
- Wyluzowaną atmosferę – spotkania planszówkowe, wspólne imprezowanie i budżet rozrywkowy
- Prywatną opiekę medyczną, współfinansowanie karty Multisport
- Możliwość pracy w starzejącym się, statycznym zespole (od “młodych i dynamicznych” są startupy IT)
Czujesz się na siłach? Wyślij CV na adres jobs@vilemonarch.com. Prosimy, aby znalazła się w nim poniższa formułka:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)