UX Specialist – Analityk internetowy

Opis oferty pracy
Ogilvy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie reklamy. Z 125 biurami na całym świecie jest jedną z najczęściej nagradzanych sieciowych agencji reklamowych. W jej portfolio są kampanie zrealizowane dla największych światowych marek (Coca-Cola, Unilever, IBM, IKEA, American Express), które dzięki talentom multidyscyplinarnych zespołów i innowacyjnym rozwiązaniom stały się wyznacznikami nowoczesnej komunikacji.
Polskie biuro Ogilvy w 2018 zostało uhonorowane tytułem Agencji Reklamowej Roku.
CHĘTNIE POWITAMY CIĘ W NASZYM ZESPOLE, JEŚLI:
- masz doświadczenie:
- w pracy na stanowisku związanym z UX designem oraz analizą danych – głównie GA/GTM
(min. 2 lata) - w projektowaniu makiet statycznych oraz klikalnych, dynamicznych dla stron internetowych, aplikacji webowych i mobilnych
- w obszarze analizy i interpretacji danych
- w optymalizacji współczynników konwersji
- w przeprowadzaniu kontroli UX i audytów dotyczących zachowań użytkowników
- w prowadzeniu badań z użytkownikami
- w pracy na stanowisku związanym z UX designem oraz analizą danych – głównie GA/GTM
- znasz:
- Google Analytics i Google Tag Managera
- metody badawcze i techniki projektowania, metody jakościowe i ilościowe
- ograniczenia technologiczne i uwzględniasz je w swoich projektach
- potrafisz:
- analizować użyteczność serwisu oraz ścieżek zakupowych (w tym e-commerce)
- rozpoznać oczekiwania użytkowników końcowych oraz wymagania biznesowe, a następnie umiesz przełożyć to na dobrą koncepcję UX
- myśleć analitycznie
- przygotować raport analityczny, przedstawiając w nim dane oraz wnioski z nich płynące
- łączyć wiedzę nt. UX z danymi
i masz zmysł estetyczny
CO BĘDZIESZ U NAS ROBIĆ:
- projektować strony www, aplikacje webowe i mobilne dla największych marek
- kontrolować serwisy i aplikacje pod kątem UX, a także pod kątem zachowań użytkowników, które wynikają z GA/GTM
- optymalizować współczynniki konwersji
- przygotowywać raporty analityczne na temat ruchu i konwersji w serwisach/aplikacjach
- formułować wnioski i rekomendacje oparte o badania i dane
- współtworzyć projekty wykorzystujące najnowsze technologie, w tym VR, AR
- rozwijać aktualne projekty dla klientów
- uczestniczyć w spotkaniach kreatywnych, wyceniając, analizując i proponując możliwe rozwiązania
- współpracować z działami: IT, project managementu, kreacji, contentu, SEO i mediów społecznościowych
- korzystać z narzędzi takich jak Trello, Slack
OFERUJEMY CI:
- pracę przy projektach dla klientów największych marek takich jak Reebok, Shell, Wedel, Winiary
- możliwość rozwoju i nauki innych technologii
- elastyczne godziny pracy – możesz docierać do biura między 7:00 a 10:00
- możliwość współpracy z działami takimi jak analityka, SEO czy kreacja oraz możliwość rozwijania się w tych obszarach
- pracę w metodykach zwinnych
- warsztaty i szkolenia
- designerskie, komfortowe i bardzo przestronne biuro (ok 30 m2/os.), własne miejsce parkingowe i świetny zespół
- pakiet opieki medycznej o podwyższonym standardzie
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pośrednictwem linku:
https://tiny.pl/td994
Drogi Kandydacie/Kandydatko,
Dbamy o Twoje dane osobowe na każdym etapie rekrutacji pracowników.
W przypadku chęci aplikowania dla celów przyszłych rekrutacji prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych zwartych w mojej ofercie w celu nawiązania współpracy z Ogilvy Sp. z o.o. dla celów przyszłych procesów poszukiwania pracowników. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawienia. Wiem, że w każdym momencie zgodę mogę wycofać, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano wcześniej.”