UX Specialist

Conversion Kontrakt B2B  Warszawa, mazowieckie, Polska

Opis oferty pracy

Zmieniamy sposób funkcjonowania rynku ecommerce. Growcode (bo tak nazywa się nasze innowacyjne rozwiązanie) to sposób na optymalizację ecommerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która specjalizuje się w analityce internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji. Teraz chcemy wznieść optymalizację współczynnika konwersji na zupełnie nowy poziom i realizować ten proces z całkowitym pominięciem web-developerów (i to bynajmniej nie tylko w Polsce ;] ).

Mamy coraz więcej Klientów, którzy kupili Growcode i w związku z tym chcemy zwiększyć zespół projektowy o osobę, która będzie realizowała te projekty.

Jak będzie wyglądała praca na stanowisku UX Specialist?

Celem każdego Growcode’a jest podniesienie efektywności sklepu internetowego, czyli dokonanie takich zmian na stronie, aby jego użytkownicy składali więcej zamówień, i żeby wartość przeciętnego złożonego zamówienia była coraz wyższa.

Zmiany, które proponujemy naszym Klientom zawsze są oparte na danych, dlatego Twoim zadaniem będzie uczestniczenie w przeprowadzaniu badań o charakterze ilościowym (analiza danych z Google Analytics) oraz jakościowym (takich jak przykładowo badania eksperckie czy testy użyteczności). Następnie Twoim zadaniem będzie zaprojektowanie konkretnych funkcjonalności i przygotowanie szkiców zmian na podstawie rekomendacji i wyników badań przeprowadzonych przez Ciebie i przez resztę zespołu.

Oczywiście na tym nie będzie kończyła się Twoja rola, ponieważ to w Twojej gestii będzie dopilnowanie, aby zaakceptować przygotowane mockupy z Klientem, żeby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom, a programiści zakodowali wszystkie funkcjonalności zgodnie z Twoim wyobrażeniem. Co więcej — efektywność każdej zmiany sprawdzamy za pomocą testów A/B. Oznacza to, że będziesz musiał przeprowadzić taki test, przeanalizować zebrane dane i ocenić, czy rzeczywiście Twoje pomysły na optymalizację przyniosły wzrost współczynnika konwersji (lub innego optymalizowanego parametru). Końcowe wyniki testu będą musiałby być także przedstawione i omówione z Klientem.

Jeżeli znasz się z UXem nie od dzisiaj, i miałeś okazję przygotować niejeden projekt — to nasza propozycja jest dla Ciebie! Pracując w naszym zespole zdobędziesz unikalną wiedzę — praktycznie nikt na rynku nie realizuje tak zaawansowanych testów A/B. Fajne jest w ogóle to, że będziesz widział mierzalne efekty swojej pracy — po zaprojektowaniu i przetestowaniu za pomocą testu A/B zmienionej karty produktu, nowego koszyka czy poprawionego procesu składania zamówienia będziesz dokładnie wiedział, czy (i o ile) jest on lepszy od poprzedniej wersji. Dodatkowo, będziesz głównym punktem kontaktu, jeżeli chodzi o komunikację z Klientem — więc zdobędziesz i wyszlifujesz całą gamę umiejętności miękkich, które są bardzo cenne na rynku pracy.

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • Przygotowywanie szkiców (makiet) zmian
  • Komentowanie projektów graficznych uzyskanych od projektanta graficznego
  • Finalne QA zmian zakodowanych przez zespół programistyczny, zanim zostaną przekazane do akceptacji przez Klienta
  • Wyciąganie wniosków z raportów Google Analytics (przygotowanych przez Web Analysta)
  • Przeprowadzanie ewaluacji heurystycznych (eksperckich) serwisów
  • Przeprowadzanie i analiza badań użyteczności
  • Projektowanie i monitoring testów A/B, podsumowywanie wyników testów A/B
  • Organizacja pracy przy realizacji zadań, zlecanych innym członkom zespołu: analitykowi, grafikowi i deweloperom
  • Prowadzenie komunikacji z zespołami Klientów

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: CCC, Reserved, Grene, Wittchen, Grupa Pracuj, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com, Gog.com, Lancerto, Merlin.pl, Selgros Cash & Carry, Black Red White, Showroom, Virgin Mobile, Frisco.pl, 4F czy Diverse.

Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i turboszybki rozwój. W dodatku będziesz widział, jak Twoja praca przekłada się na mierzalne efekty. Jeżeli dorzucisz do tego atrakcyjne warunki zatrudnienia, to zyskasz pełny obraz pracy w Conversion!

Co musisz umieć?

Na stanowisko UX Specialista szukamy osoby z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w projektowaniu makiet, która miała już okazję przejmować kontakt z Klientem — i chciałaby rozwijać się dalej w tym kierunku. Poszukujemy osoby, która jest zainteresowana użytecznością i ecommerce, i chce pogłębiać wiedzę o efektywnym sposobie optymalizowania sklepów internetowych. Dobry kandydat musi też być zorganizowany — jednocześnie będzie pracował dla kilku różnych Klientów, więc “twórczy bałagan” zdecydowanie tutaj nie przejdzie.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • minimum 2 lata doświadczenia w projektowaniu makiet
  • zainteresowanie UXem i ecommercem
  • doświadczenie w kontakcie z Klientami
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • jest ambitna, zaangażowana, otwarta i potrafi komunikować swoje pomysły

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:

  • znasz na wylot Sketcha / Adobe XD
  • projektowałeś sklepy internetowe
  • przeprowadzałeś analizy eksperckie (heurystyczne)
  • masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań użyteczności
  • znasz się z Google Analytics

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób, które potrafią dowozić i są zorganizowane oraz samodzielne. Na pewno nie możesz bać się pracy z liczbami 🙂 ponieważ w naszej firmie dane ilościowe (i generalnie, analityka internetowa) są bardzo ważne.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 7.000 PLN – 14.000 PLN netto (faktura B2B)
  • Budżet szkoleniowy (około 2.500 PLN – 3.900 PLN)
  • Zestaw benefitów (karta Multisport, opieka medyczna Medicover, Spotify Premium)
  • 2 dni pracy zdalnej w miesiącu i 26 dni płatnego urlopu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Przetestowany i sprawdzony proces wdrożeniowy
  • Coaching w zakresie rozwoju umiejętności

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Masz duże znaczenie

Jesteśmy startupem, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.

Twój własny komputer Apple

Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.

Pracujesz w startupowej atmosferze

Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ czy SingStara 🙂

Słuchasz Spotify Premium

Chyba każdy lubi muzykę, a nie ma nic lepszego niż ulubione kawałki w wysokiej jakości, które uprzyjemniają godziny spędzone w pracy. Dlatego otrzymasz dostęp do Spotify Premium i będziesz mógł słuchać i pobierać swoją ulubioną muzykę na komputer i urządzenia przenośne. Oczywiście nie tylko w pracy 🙂

Jak aplikować?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy dolaczdo@conversion.pl wyślesz swoje CV.

Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, po krótkiej rozmowie telefonicznej ustalimy dalszy plan działań. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to dołączysz do naszego zespołu ☺

Aha. w każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).

Zgłoszenie online

Wyślij zgłoszenie

Data publikacji: 11 Mar 2020

175 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy