UX Researcher
Opis oferty pracy
O nas:
Jesteśmy Digital Business Designers.
Testujemy, tworzymy i monetyzujemy
produkty i usługi cyfrowe,
rozwiązujące konkretne problemy
milionów ludzi na całym świecie.
Badając na realnym rynku
stopień zaangażowania ludzi
w prototypy produktów i usług,
eliminujemy przypuszczenia i domysły
o ich potrzebach.
Usuwamy subiektywizm i opinie z procesu twórczego.
Stawiamy hipotezy, odpowiedzi znajdując w eksperymentach.
Płynące z nich dane przekuwamy w decyzje
biznesowe, projektowe i komunikacyjne.
Łącząc Lean Startup, Design Thinking i Service Design
z zaawansowaną analityką stworzyliśmy własne metodologie:
Design by Numbers oraz Customer Journey by Numbers.
Angażując się w poszczególne elementy budowy biznesu
tworzymy i wdrażamy powtarzalne procesy dla niepowtarzalnych rozwiązań.
Wspieramy fundusze Venture Capital i Private Equity
maksymalizując szansę osiągnięcia sukcesu ich inwestycji
oraz korporacje szukające nowych źródeł przychodu.
Inwestujemy lub współinwestujemy w projekty również własne środki.
Kogo szukamy?
Do naszego biura w Warszawie szukamy UX Researchera. Osoby, która analizując rynek w zakresie UX i customer journeys oraz przeprowadzając eksperymenty, testy i wywiady z realnymi użytkownikami wymiernie przyśpieszy weryfikację funkcjonalności powstających w firmie produktów i usług.
Dlaczego jest to dla nas ważne?
Głęboko wierzymy, że mądre interfejsy, realizujące potrzeby osób o różnej świadomości technologicznej i precyzyjnie zaprojektowane ścieżki użytkowników (customer journey) wpływają nie tylko na komfort i zadowolenie odbiorców. Uważamy, że stanowią one jedną z głównych składowych ekonomicznej przewagi tworzonych przez nas rozwiązań.
Projektowanie interfejsów i customer journey rozpoczynamy już od momentu pierwszego kontaktu potencjalnego odbiorcy z naszym produktem lub usługą. Niezależnie od tego, czy jest to zetknięcie się z reklamą, komentarzem w sieci czy rekomendacją, projektujemy doświadczenie użytkownika w sposób uwzględniający każdy z możliwych scenariuszy.
Budujemy makiety i prototypy rozwiązań oraz ścieżek, które w eksperymentach i testach A/B konfrontujemy z realnymi odbiorcami. Używając własnej metodologii Customer Journey by Numbers, zamieniamy dane płynące z tych doświadczeń na decyzje projektowe i biznesowe. Tak zdobywaną wiedzę uzupełniamy o wywiady z użytkownikami.
Zgadzając się ze słowami „design, is not how things look, but how they work”, postrzegamy dobry design jako idealne połączenie UX, tekstu, UI i technologii.
W czym będziesz się u nas rozwijać?
Jako UX Researcher będziesz wspierać wszystkie fazy procesu projektowania, wdrażania i optymalizacji biznesu. Twoimi polami rozwoju będą m.in:
- research, analiza i dokumentacja istniejących na rynku rozwiązań projektowych dla stron internetowych, aplikacji mobilnych, aplikacji smart TV, itd.
- research, analiza i dokumentacja istniejących na rynku ścieżek customer journey dla różnych produktów i usług cyfrowych
- budowanie bazy modeli customer journeys
- zbieranie wymagań i analiza potrzeb funkcjonalnych odbiorców naszych produktów i usług oraz rekomendowanie stosownych rozwiązań w obszarze UX
- projektowanie, planowanie i przeprowadzanie badań UX
- rozwijanie firmowej metodologii eksperymentów i testów A/B/C … w zakresie interfejsów oraz customer journey
- dokumentacja firmowych eksperymentów A/B/C/…
- wsparcie zespołu w stawianiu hipotez badawczych do eksperymentów A/B/C…
- ścisła współpraca z UX Designerem, UI Designerem, Copywriterem i Developerami
- współpraca ze wszystkimi interesariuszami projektu
- współtworzenie firmowej metodologii Customer Journey by Numbers
- zarządzanie wiedzą płynącą z eksperymentów i testów
- promowanie na zewnątrz kultury UX Research panującej w ICONARIS
Ważnym obszarem Twoich aktywności będzie sprawne prezentowanie istniejących interfejsów oraz ścieżek customer journey. Obecnie wykorzystujemy do tego m.in:
- Apple Keynote
- MS Office
- Sketch
- Adobe
- Korkowe ściany, wydruki, flamastry i kolorowe pinezki
Oprócz powyższych narzędzi, w zakresie UX Reserachu własnych rozwiązań, korzystamy również m.in. z:
- Google Analytics
- Mixpanel
- UXeria (badania z użytkownikami)
- Clickmeeting (badania z użytkownikami)
- Google Hangout (badania z użytkownikami)
- Crazyegg (hitmapy interfejsów w testach A/B/C/…)
- Brand24 (opinie użytkowników)
Zdajemy sobie sprawę, iż na rynku mogą istnieć nowe, lepsze czy też wygodniejsze narzędzia. Raz na jakiś czas zaglądamy tutaj w poszukiwaniu inspiracji. Mamy nadzieję, że Twoje pojawienie się w zespole poszerzy nasze horyzonty również w tym zakresie.
Twoje kompetencje
Szukamy kogoś, kto ma wiedzę i kilkuletnie doświadczenie, udokumentowane praktyką, w zakresie badań użyteczności różnorodnych interfejsów cyfrowych. Kogoś kto w swoim życiu analizował wiele rozwiązań typu SAAS, webaplikacji, aplikacji mobilnych (ios, android, windows phone). Osoby, która również przeprowadza wywiady i testy rozwiązań UX bezpośrednio z użytkownikami.
Jeśli wszystko co dotychczas napisaliśmy powoduje przyśpieszone bicie Twojego serca, to aplikuj do nas następująco:
- Wyślij wiadomość na work[małpa]iconaris.com o tytule „UX Researcher”
- Zacznij treść swojej wiadomości słowami „UX Designer", a następnie:
- Podaj swoje imię i nazwisko
- Napisz swoje dane kontaktowe, jeśli posiadasz, również link do profilu na LinkedIn
- Oczekiwany zarobek "na rękę"
- Na końcu dodaj klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
- Dołącz (jako załącznik) list w formacie Microsoft Word, w którym napiszesz, dlaczego jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko. Plik nazwij wg schematu: UXResearcher-imię-nazwisko-List
- Dołącz (jako załącznik) PDF z Twoim CV. Plik nazwij wg schematu: UXResearcher-imię-nazwisko-CV
- Opcjonalnie (będziemy to traktować jako bonus), wybierz ze strony http://uxdesign.cc/ux-tools narzędzia, których używasz i jednym zdaniem napisz dlaczego akurat tych.