Ta oferta pracy nie jest już aktualna!
UX Researcher

Opis oferty pracy
Opis stanowiska
Co robi UX Researcher w Allegro?
- Pracuje w dziale technologii i wspólnie z projektantami, analitykami oraz product managerami odpowiada za tworzenie użytecznych produktów i usług
- Odpowiada za dostarczenie wiedzy o użytkownikach, trendów i inspiracji przy pomocy różnych metod na każdym etapie rozwoju produktu
- Realizuje jakościowe i ilościowe projekty badawcze w celu poznania zachowania, problemów i potrzeb użytkowników
- Tworzy raporty, persony, ścieżki użytkownika i inne narzędzia, które pozwalają interesariuszom efektywnie przyswoić wiedzę o klientach
- Wspólnie z UX Designerem tworzy rekomendacje dla rozwoju produktu
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- Allegro jest organizacją bardzo dojrzałą w rozumieniu wartości płynącej z badań UX, a decyzje produktowe opierane są w oparciu o wiedzę o klientach
- Jesteśmy największym zespołem badaczy UX w Polsce, mamy różnorodne kompetencje badawcze (ilościowe, jakościowe) i doświadczenia – dzielimy się wiedzą i wzajemnie sobie pomagamy
- Na co dzień współpracujemy z osobami z wielu działów, a wyzwania badawcze nigdy się nie powtarzają
- Wykorzystujemy różne narzędzia do zbierania i analizy danych
- Cenimy twórcze pomysły i często eksperymentujemy
- Stawiamy na stały rozwój całego zespołu i pojedynczych osób, dzięki wielu szkoleniom, konferencjom i mentoringowi
Ze swojej strony oferujemy:
- Sprawdź sam/a, a oprócz tego m.in:
- Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
- Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
- Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
- Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp
Ofertę kierujemy do osóby, która:
- Ma przynajmniej dwa lata doświadczenia w badaniach UX
- Ma wykształcenie kierunkowe (np. kognitywistyka, psychologia) lub wiedzę z kursów specjalistycznych dotyczących User Experience
- Zna metodologię badań jakościowych i ilościowych
- Do wyzwania projektowego potrafi dobrać odpowiednią metodę badań oraz grupę badawczą
- Wie jak analizować dane, wyciągać wnioski oraz tworzyć rekomendacje
- Potrafi całościowo poprowadzić projekt badawczy – od rekrutacji badanych po przygotowywanie raportów
- Myśli o doświadczeniu Klienta szeroko – jako całości wrażeń, na którą składa się wiele elementów, jak działanie produktu, sposób komunikacji czy obsługa klienta
- Ma wyjątkowe zdolności komunikacyjne – świetnie opowiada historie użytkowników na podstawie wyników badań
- Łączy wiedzę z wielu źródeł, żeby spojrzeć na problem z różnych perspektyw
- Potrafi efektywnie zaplanować swój czas i odnajdzie się w zwinnym środowisku pracy
- Ma język angielski na poziomie komunikatywnym, pozwalającym prowadzić spotkania i pisać raporty po angielsku, gdy zajdzie taka potrzeba
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 1-2 lata
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 1-2 lata
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć
739 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy