Researcher
Opis oferty pracy
Do naszego zespołu w Poznaniu szukamy Badacza lub Badaczki! [również zdalnie]
Jako badacz/ka, będziesz częścią zespołu odpowiadającego za przygotowywanie i prowadzenie badań w projektach dla naszych klientów. Mowa tu o projektach zarówno z obszarów „online” jak i „offline”.
🟥 Czym będziesz się zajmować:
➡️ zadawać trafne pytania po to, by dobrze zrozumieć problemy, potrzeby i oczekiwania użytkowników
➡️ przygotowywać dopasowany plan badawczy – dobierać i planować odpowiednie metody, narzędzia i ich harmonogram
➡️ wspólnie z zespołem prowadzić badania zgodnie z założonym planem
➡️ wyciągać wartościowe wnioski – samodzielnie, grupowo i wraz klientem
➡️ przygotowywać raporty – aby jasno i zwięźle opowiadać o obserwacjach i wnioskach z badań, również “na żywo” na spotkaniu z klientem
➡️ konsultować / współprzygotowywać oferty sprzedażowe w zakresie metodyk badawczych
🟥 Co będzie ważne w tej pracy, a więc czego od Ciebie oczekujemy:
➡️ doświadczenia w przeprowadzaniu badań jakościowych, także badań etnograficznych (min. 2 lata)
➡️ doświadczenia w realizacji badań użyteczności/UX
➡️ wiedzy z zakresu user experience (UX), problematyki dostępności/użyteczności, metodologii UCD, service design, itp.
➡️ umiejętności planowania i przeprowadzania warsztatów badawczych z użytkownikami:
– wstępnych, rozpoznawczych
– projektowych
– współtworzenia (co-creation)
➡️ dużej samodzielności i umiejętności koordynowania pracy w zespole projektowym
➡️ silnej motywacji do zdobywania i przekazywania wiedzy – Twój rozwój będzie równie ważny, jak rozwój pozostałych osób w teamie!
➡️ świetnych umiejętności komunikacyjnych – mówienie i pisanie (w j. polskim i w j.angielskim)
➡️ radzenia sobie z wielozadaniowością
➡️ umiejętności analizy wymagań, syntezy i interpretacji danych
➡️ empatii i dostrzegania potrzeb użytkowników
➡️ przyjmowania feedbacku i aktywnego słuchania
➡️ umiejętności budowania relacji z naszymi klientami w czasie procesów badawczych
➡️ identyfikowania nowych potrzeb badawczych / projektowych u naszych klientów w oparciu o prowadzone projekty
🟥 Mile widziana:
➡️ umiejętność realizacji badań ilościowych (ankietowych, segmentacyjnych)
➡️ świadomość faktu, że design research to jednak więcej niż wyłącznie badania użyteczności/UX
➡️ umiejętność realizacji zdalnych badań użyteczności/UX, w tym znajomość narzędzi temu służących, np. Loop 11
➡️ umiejętność szybkiego rysowania/szkicowania – łatwiej będzie Ci wytłumaczyć pomysły (swoje i nie tylko)
➡️ znajomość konwencji/patternów projektowych, szczególnie RWD i mobilnych
➡️ doświadczenie w blogowaniu, przeprowadzaniu warsztatów szkoleniowych itp.
➡️ umiejętność analizy i projektowania ścieżki klienta
🟥 Oferujemy w zamian:
➡️ projekty – ambitne intelektualnie, różnorodne i nietrywialne
➡️ ciągły rozwój – będziesz pracować z doświadczonymi badaczami, projektantami i specjalistami od rozwiązywania problemów użytkowników; lubimy dzielić się swoim doświadczeniem. Zapewniamy więc nieustanny transfer wiedzy i doświadczenia
➡️ pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole
➡️ świetną atmosferę
➡️ komfortową i przyjazną przestrzeń biurową blisko centrum miasta
➡️ Macbooka do pracy
➡️ opiekę zdrowotną i lekcje języka angielskiego
➡️ dzielimy się wiedzą w ramach knowledge sharing
➡️ oferujemy pyszną kawę, herbatę i yerbę
➡️ możliwość pracy zdalnej (wizyty w biurze kilka razy w miesiącu)
➡️ i elastyczność w wielu innych obszarach
Proponujemy następujące widełki finansowe, uzależnione od doświadczenia:
✅ B2B – preferowana forma współpracy (kwota netto na fakturze): 6.000-8.500 PLN
✅ UoP (kwota brutto): 5.000-7.000 PLN