Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

Researcher

Cogision Umowa o pracę lub B2B  Gdziekolwiek

Opis oferty pracy

Do naszego zespołu w Poznaniu szukamy Badacza lub Badaczki! [również zdalnie]

Jako badacz/ka, będziesz częścią zespołu odpowiadającego za przygotowywanie i prowadzenie badań w projektach dla naszych klientów. Mowa tu o projektach zarówno z obszarów „online” jak i „offline”.

🟥 Czym będziesz się zajmować:

➡️ zadawać trafne pytania po to, by dobrze zrozumieć problemy, potrzeby i oczekiwania użytkowników

➡️ przygotowywać dopasowany plan badawczy – dobierać i planować odpowiednie metody, narzędzia i ich harmonogram

➡️ wspólnie z zespołem prowadzić badania zgodnie z założonym planem

➡️ wyciągać wartościowe wnioski – samodzielnie, grupowo i wraz klientem

➡️ przygotowywać raporty – aby jasno i zwięźle opowiadać o obserwacjach i wnioskach z badań, również “na żywo” na spotkaniu z klientem

➡️ konsultować / współprzygotowywać oferty sprzedażowe w zakresie metodyk badawczych

🟥 Co będzie ważne w tej pracy, a więc czego od Ciebie oczekujemy:

➡️ doświadczenia w przeprowadzaniu badań jakościowych, także badań etnograficznych (min. 2 lata)

➡️ doświadczenia w realizacji badań użyteczności/UX

➡️ wiedzy z zakresu user experience (UX), problematyki dostępności/użyteczności, metodologii UCD, service design, itp.

➡️ umiejętności planowania i przeprowadzania warsztatów badawczych z użytkownikami:

– wstępnych, rozpoznawczych

– projektowych

– współtworzenia (co-creation)

➡️ dużej samodzielności i umiejętności koordynowania pracy w zespole projektowym

➡️ silnej motywacji do zdobywania i przekazywania wiedzy – Twój rozwój będzie równie ważny, jak rozwój pozostałych osób w teamie!

➡️ świetnych umiejętności komunikacyjnych – mówienie i pisanie (w j. polskim i w j.angielskim)

➡️ radzenia sobie z wielozadaniowością

➡️ umiejętności analizy wymagań, syntezy i interpretacji danych

➡️ empatii i dostrzegania potrzeb użytkowników

➡️ przyjmowania feedbacku i aktywnego słuchania

➡️ umiejętności budowania relacji z naszymi klientami w czasie procesów badawczych

➡️ identyfikowania nowych potrzeb badawczych / projektowych u naszych klientów w oparciu o prowadzone projekty

🟥 Mile widziana:

➡️ umiejętność realizacji badań ilościowych (ankietowych, segmentacyjnych)

➡️ świadomość faktu, że design research to jednak więcej niż wyłącznie badania użyteczności/UX

➡️ umiejętność realizacji zdalnych badań użyteczności/UX, w tym znajomość narzędzi temu służących, np. Loop 11

➡️ umiejętność szybkiego rysowania/szkicowania – łatwiej będzie Ci wytłumaczyć pomysły (swoje i nie tylko)

➡️ znajomość konwencji/patternów projektowych, szczególnie RWD i mobilnych

➡️ doświadczenie w blogowaniu, przeprowadzaniu warsztatów szkoleniowych itp.

➡️ umiejętność analizy i projektowania ścieżki klienta

🟥 Oferujemy w zamian:

➡️ projekty – ambitne intelektualnie, różnorodne i nietrywialne

➡️ ciągły rozwój – będziesz pracować z doświadczonymi badaczami, projektantami i specjalistami od rozwiązywania problemów użytkowników; lubimy dzielić się swoim doświadczeniem. Zapewniamy więc nieustanny transfer wiedzy i doświadczenia

➡️ pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole

➡️ świetną atmosferę

➡️ komfortową i przyjazną przestrzeń biurową blisko centrum miasta

➡️ Macbooka do pracy

➡️ opiekę zdrowotną i lekcje języka angielskiego

➡️ dzielimy się wiedzą w ramach knowledge sharing

➡️ oferujemy pyszną kawę, herbatę i yerbę

➡️ możliwość pracy zdalnej (wizyty w biurze kilka razy w miesiącu)

➡️ i elastyczność w wielu innych obszarach

Proponujemy następujące widełki finansowe, uzależnione od doświadczenia:

 B2B – preferowana forma współpracy (kwota netto na fakturze): 6.000-8.500 PLN

 UoP (kwota brutto): 5.000-7.000 PLN

📨 Jeśli to oferta dla Ciebie, wyślij swoje CV na: contact@cogision.com

1073 total views, 2 today Drukuj ofertę pracy