Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

UX Designer

ClickMeeting Umowa o pracę lub B2B  Gdziekolwiek

Opis oferty pracy

Rozwijamy platformę do webinarów i spotkań online, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Aktualnie poszukujemy UX Designera, który będzie odpowiadał za projektowanie doświadczeń użytkowników ClickMeeting i zapewnianie wyjątkowych interakcji między klientem, a produktem. Tworzymy produkt o wysokiej jakości, dlatego poszukujemy specjalisty z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku, ukierunkowanego na podnoszenie satysfakcji użytkownika.

Twoje zadania:

  • Przygotowywane analiz potrzeb użytkowników platformy ClickMeeting w kontekście tworzenia nowych funkcjonalności;
  • Badanie działań bezpośredniej konkurencji zajmującej się szeroko rozumianą dziedziną webinarów i meetingów online;
  • Poszukiwanie nowych trendów i rozwiązań w zakresie UX oraz rekomendowanie użycia w platformie ClickMeeting;
  • Prototypowanie oraz makietowanie nowych funkcjonalności w platformie
  • Projektowanie architektury informacji;
  • Ścisła współpraca z działem projektowym UI oraz działem obsługi klienta celem zapewnienia wysokiej jakości realizowanych projektów;
  • Współpraca z zespołem developerów utrzymujących oraz rozwijających produkt w ramach realizowanych sprintów;
  • Realizacja badań, analiz oraz innych systematycznych działań mających na celu utrzymywanie i podwyższanie jakości dostarczanego klientom produktu;
  • Monitorowanie informacji zwrotnych od klientów korzystających z platformy opracowywanie i rekomendowania zmian w produkcie.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Masz min. 2-3 letnie doświadczenie na stanowisku UX Designera (w agencji lub przy tworzeniu produktu);
  • Posiadasz praktyczną znajomość metod badawczych, zarówno ilościowych, jak i jakościowych;
  • Jesteś zorientowany na poszukiwanie nowych, nieszablonowych rozwiązań;
  • Dysponujesz praktyczną wiedzą w zakresie oprogramowania do makietowania (np. Axure, UXPin, Figma);
  • Masz umiejętność obsługi oprogramowania do rysowania diagramów (np. Lucidchart, draw.io itp.);
  • Posiadasz praktyczną znajomość narzędzi analitycznych (np. Hotjar/Usabilitytools, Visual Website Optimizer);
  • Masz doświadczenie w przeprowadzaniu audytów użyteczności aplikacji;
  • Cechuje Cię zarówno myślenie analityczne i wnikliwość, jak również otwartość na zmiany oraz proaktywność;
  • Wykazujesz wysokie umiejętności komunikacyjne, w tym umiejętność przekonywania oraz argumentowania;
  • Znasz metodykę Scrum / Kanban popartą doświadczeniem w pracy;
  • Posługujesz się językiem angielskim na co najmniej na poziomie B2.

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie – umowę o pracę (jesteśmy także otwarci na B2B);
  • Dowolność co do miejsca pracy – po okresie pandemii możesz pracować w trybie home office lub z naszego biura (obecnie wszyscy pracujemy zdalnie);
  • Pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole;
  • Dofinansowanie do codziennych obiadów;
  • W biurze zapewniamy darmowe przekąski i soki ze świeżych owoców;
  • Zwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy rowerem;
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie;
  • Wspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjne;
  • Bezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowych.

Link aplikacyjny:

https://clickmeeting.traffit.com/public/form/a/TXBZPQ==

559 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy