UX Designer
Opis oferty pracy
UX Designer
Widełki: 4 – 6 netto, UoP (ale jeśli uważasz że jesteś stworzony do tej pracy, napisz i porozmawiamy o warunkach)
Gdzie: Kraków, Prądnik Biały
Z grubsza o nas:
Shoper jest największą w Polsce platformą udostępniającą narzędzia do tworzenia sklepów. Mamy wiele lat doświadczenia i równie wiele nagród aby je potwierdzić. Od pewnego czasu staramy się wprowadzać i ulepszać nasze podejście do klientów i do procesu, dlatego szukamy kolejnej osoby do działu kreacji.
O projekcie:
Będziesz pracować przy ciekawym projekcie, bezpośrednio powiązanym z konwersją sklepów. To duża odpowiedzialność i duża satysfakcja. Będziesz mieć realny wpływ na kształt i rozwój polskiego e-commerce. Nie będziesz “axurową małkpą” – research, testowanie i wszystko co uznajesz za konieczne aby osiągnąć cel jest u nas nie tylko mile widziane, ale wskazane. Przemyślany i pragmatyczny proces to podstawa.
Poszukujemy osoby:
Doświadczonej w pracy projektowej, produktowej i (najlepiej) e-commercowej. Skarbnicy wiedzy na temat badań, patternów UI, interakcji, metodyki i narzędzi. Wierzymy, że taką wiedzę i podejście zapewni tylko kilka lat doświadczenia. Bardziej niż makiety interesują nas case studies i wykresy, a bardziej niż polubienia na behance – wyniki testów A/B. Nie chcemy “nieszablonowych rozwiązań”. Chcemy rozwiązań które działają.
Z wyczuciem. Kontekst, empatia, customer journey. Musisz instynktownie wiedzieć “z czym to się je” i umieć przekuć to na odpowiednie hipotezy oraz zbadać.
Szukającej odpowiedzi – praca nad produktem to ciągłe napotykanie ograniczeń funkcjonalnych i technicznych które trzeba od podstaw zrozumieć i znaleźć w nich luki które stanowią potencjał do ulepszania . Zrozumienie specyfiki biznesu, umiejętność szybkiego generowania przykładów, wiedza techniczna (przede wszystkim podstawy programowania i wiedza biznesowa) są tutaj konieczne.
Elastycznego mediatora – kogoś kto potrafi siąść z innymi członkami zespołu, wspólnie przegadać temat i rozumiejąc interesy i potrzeby różnych stron (marketingu, IT, naszych klientów oraz klientów naszych klientów 😉 ) zaproponować różne warianty rozwiązania.
Co dajemy od siebie:
Solidne zatrudnienie – jeśli obu stronom się spodoba, to możesz się spodziewać stabilnego zatrudnienia i rozwijanie faktycznej kariery w firmie. Żadnych śmieciówek.
Duży wpływ i duża satysfakcja – micromanagement nie jest w naszym stylu. Jesteś tutaj odpowiedzialny za własne obowiązki i masz duży wpływ na to co będzie codziennością w polskim e-commerce.
Praca z najlepszymi – nie jesteśmy tu z przypadku. Wiemy co robimy i chcemy to robić. Cyklicznie dzielimy się również ze sobą nawzajem naszą wiedzą.
Atmosfera – może to banał, ale mamy fajną atmosferę i nowe biuro które sprzyja jej ulepszaniu. W dużej kuchni w której wspólnie jemy obiady, znajdziesz świeże owoce i pyszną kawę, a w relax roomie przetrwasz chwile ospałości i kreatywne blokady. W okresie świątecznym wspólnie działamy na rzecz fundacji charytatywnych jak Szlachetna Paczka etc.
Elastyczne godziny – jeśli proza życia Cię jakoś ogranicza, postaramy się do siebie nawzajem dopasować.
Benefity – multisport, ubezpieczenie zdrowotne, lekcje angielskiego i ciągłe rozwijanie swoich umiejętności na spotkaniach, konferencjach i w naszej firmowej biblioteczce 🙂
Jak wygląda rekrutacja:
Jeśli spełniasz warunki i interesuje Cię taki typ pracy, wyślij nam swoje portfolio i CV lub profil LinkedIn na praca@shoper.pl.
Te osoby, które uznamy za najbardziej pasujące do naszej oferty i oczekiwań, zaprosimy na rozmowę.
Na rozmowie omówimy Twoje projekty, oraz zaprosimy do projektowego “sparingu”.
Do kilku dni po rozmowie dostaniesz od Nas decyzję.