Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

UX/CX Specialist – Sklepy Bezobsługowe

Żabka Etat  Gdziekolwiek

Opis oferty pracy

Cześć! Powiększamy zespół Human eXperience w największej sieci bezobsługowych sklepów w Europie, bez kas, bez skanowania! Dziś liczymy już 50 sklepów w Polsce pod nazwą Żabka Nano, wcześniej Żappka Store. Z nami będziesz tworzyć niepowtarzalne doświadczenia, których nikt wcześniej nie robił, nie badał, nie projektował. Stoi przed nami wiele wyzwań komunikacyjnych i projektowych, tym bardziej że duża część doświadczeń odbywa się w świecie bez ekranów oraz bez obsługi! Dlatego szukamy do zespołu specjalisty, który/a wzmocni nasz zespół HX o:  

  • umiejętności w obszarze CX/UX – chcesz projektować nie tylko interface ale doświadczenia w off-line  
  • masz doświadczenie lub interesujesz się UX Copywriting’iem. 

 Jeżeli czujesz, że to Ty, to czytaj dalej i aplikuj.  

Twój zakres obowiązków:  

  • Analiza potrzeb i zachowań klientów – mamy wsparcie analityczne wewnątrz organizacji oraz badawcze z zewnątrz, ale możesz też samodzielnie badać (up to you),  
  • Mapowanie podróży klienta i użytkowników w wielu touchpoint’ach – nie tylko aplikacja mobilna, strona www, czy inne interaktywne produkty (IoT) ale też off-line’owy sklep i komunikacja bez ekranów,  
  • Projektowanie – ścieżek użytkownika oraz klienta (user-flow), czasami makietowanie low-fidelity, nie musisz tworzyć high-fidelity GUI, mamy na pokładzie UI designera, 
  • Wsparcie Product Ownerów w definiowaniu wymagań kliento-centrycznych – spokojnie, nie wszystko na raz, jest już UX expert, który zadba o efektywny podział UX’ow per wyzwanie/produkt,  
  • Bliska współpraca z działami marketingu, produktu i obsługi klienta oraz zewnętrznymi dostawcami usług. 
  • Nice to have:
    • Tworzenie/ współtworzenie copy w interface’ach (micro-copy, komunikaty: edukacyjne, nawigacyjne, błędów) oraz również na witrynach sklepu, wewnątrz sklepu, a nawet komunikacja głosowa 😊,  
    • Dbanie o spójność, użyteczność i intuicyjność komunikacji on-line oraz off-line – tworzenie dobrych praktyk. 

Nasze wymagania:  

  • Samodzielność – wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu produktów/usług od koncepcji po finalny produkt,  
  • Znajomość narzędzi do mapowania procesów i prototypowania (low-fidelity) – np. Miro, Figma,  
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne – umiejętność prezentowania swoich pomysłów w sposób klarowny i przekonywania do swoich też,  
  • Bardzo dobra znajomość języka Polskiego, dobra znajomość języka angielskiego (B2). 
  • Nice-to-have:  
    • Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań na styku świata fizycznego i wirtualnego, 
    • Znajomość dobrych praktyk UX copywritingu (certyfikaty, kursy w tematyce UX copy) 

Co oferujemy:  

  • Ty wybierasz skąd chcesz pracować – zdalnie lub hybrydowo, mamy biuro w Poznaniu i Warszawie, Lab technologiczny w Poznaniu,
  • Niepowtarzalną okazję do współtworzenia najbardziej innowacyjnych (na serio) produktów i projektów w branży FMCG, konkurującym z AmazonGo, 
  • Narzędzia do pracy, jakie tylko potrzebujesz – używamy dziś: Miro, Figma, MS Teams, Clickup, Slack. 

 

Poziom: mid/regular, senior

Poziom: mid/regular, senior

Aplikuj tutaj: klik

634 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy