Ta oferta pracy nie jest już aktualna!
Service designer
Opis oferty pracy
Szukamy osoby do zespołu Product design w Orange Polska na stanowisko Service Designera (regular), która chcę pomóc nam w przekładaniu wyzwań biznesowych oraz celów strategicznych organizacji na język produktów, usług cyfrowych i doświadczeń klienta.
Kim jesteś?
- Masz duże zdolności adaptacyjne, a w obliczu wyzwań stajesz się osobą bardziej kreatywną, a nie mniej.
- Lubisz eksperymentować, a cyfrowy świat nie jest ci obcy.
- Potrafisz wsłuchać się w głos i potrzeby zarówno interesariuszy w procesie jak i użytkownika (odbiorcy usługi).
- Używasz szerokiego wachlarza metod (Service design, Design thinking, Agile) i narzędzi warsztatowych by wraz z zespołem osiągnąć zamierzone rezultaty.
- Współpraca zarówno z biznesowymi interesariuszami, jak i z projektantami UX/UI jest dla Ciebie codziennością.
- Wiesz co oznaczają skróty UCD, CJ, GA.
- Potrafisz jasno wyrazić swoje zdanie i uargumentować opinię nawet jeśli jest odmienna od opinii reszty zespołu.
- Twoją mocną stroną jest zorientowanie na realizację – prowadzisz projekty od koncepcji do wdrożenia, robiąc wszystko, co możliwe, aby zapewnić udane wprowadzenie produktu na rynek.
- Masz wiedzę i co najmniej 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w tym zakresie.
- Biegle komunikujesz się w języku angielskim na poziomie min. B2.
Co będziesz robić?
- Będziesz projektować procesy, prowadzić lub wspierać planowanie i realizację projektów zespołu Product design dla Orange Polska.
- Samodzielnie zarządzać projektami średniej wielkości lub określonymi działaniami w ramach większych projektów, w tym w delegowaniu zadań i budowaniu relacji z partnerami w organizacji.
- Diagnozować potrzeby po stronie właścicieli biznesowych, przekładać wyniki analiz i raportów na nowe obszary rozwoju usług cyfrowych (wraz z zespołem Strategii digital).
- Analizować badania rynku, konkurencji (benchmark) w celu zidentyfikowania nowych trendów, zagrożeń i możliwości, by zastosować je w projektowaniu nowych rozwiązań.
- Przygotowywać i prowadzić warsztaty z interesariuszami wew., zew. oraz klientami marki Orange Polska.
- Tworzyć i testować prototypy usług i produktów (wraz z zespołem Design research)
- Opracowywać prezentacje podsumowujące etapy procesu projektowego (np. synteza po warsztatach), prezentować koncepcje projektowe poprzez opowiadanie historii (Storytelling).
- Tworzyć rekomendacje dotyczące kierunków zmian i usprawnień pod kątem poprawy dotychczasowych usług oraz doświadczeń klienta.
- Blisko współpracować z zespołami multi-dyscyplinarnymi, mając wpływ na kierunek działań w projektach.
Mile widziane:
- Studia na kierunku User Experience, kognitywistyki, Domestic design, Communication Design, psychologii lub socjologii.
- Studia lub kursy związane z Service design, UX design, Agile, Product design.
- Publikacje branżowe, uczestniczenie w inicjatywach branżowych.
- Znajomość narzędzi do pracy zdalnej takich jak Mural, Lookback.
Co oferujemy:
- Pracę w zespole doświadczonych projektantów usług i produktów, którzy będą Cię wspierać merytorycznie i inspirować.
- Bliską współpracę z jednostkami biznesowymi, Product ownerami i specjalistami UX, UI, Design research, którzy dzielą się ekspercką wiedzą.
- Elastyczny model pracy zdalnej, praca 2 dni w tygodniu w siedzibie Orange w nowoczesnym kompleksie biurowym.
- Niezbędne narzędzia pracy, laptop i telefon z dużym pakietem danych, oraz dostęp do narzędzi do warsztatów online, zarządzania projektem.
- Możliwość dołączenia do programu opieki zdrowotnej na preferencyjnych warunkach oraz skorzystania z pakietu sportowego.
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat
Etapy rekrutacji:
- Przesłanie CV przez formularz aplikacji na stronie: https://orange.jobs/jobs/offer.do?joid=104685&lang=PL
- Krótkie zadanie domowe
- Rozmowa online z leadem zespołu Product design
- Rozmowa online z kierownikiem obszaru
W razie pytań, zapraszam do kontaktu: pawel.walczak@orange.com
1396 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy