Ciekawią Cię badania UX dla takich marek jak MasterCard, ING, BZWBK, Orange? Chciałabyś lub chciałbyś aby efekty TWOJEJ pracy były uwzględniane i widoczne? Cenisz sobie pracę opartą na UCZICIWOŚCI i UŚMIECHU? Czy w końcu chcesz przestać się bać? 🙂 Dołącz do nas. Szukamy osoby, która chce i potrafi przekazać światu cząstkę siebie: |
Senior UX Researcher, (Starszy/a Badacz/ka UX) nr ref. SR/17/11/ Charakter pracy:- badania user experience/usability, analizy i doradztwo e-biznesowo-marketingowe (koordynowanie i przeprowadzanie badań, analiza wyników jakościowych i ilościowych, pisanie raportów)
- praca dla największych polskich marek oraz udział w międzynarodowych projektach
- prowadzenie konsultacji i współprowadzenie warsztatów merytorycznych dla Klientów
- współpraca z zagranicznymi ekspertami UX Alliance
- projektowanie procesów badawczych i przeprowadzanie rozwiązań online oraz offline
Praca w zespole Symetrii to: - aktywny rozwój pracownika oraz możliwość dzielenia się wiedzą poprzez publikacje prasowe, wystąpienia na wydarzeniach branżowych, a także granty szkoleniowe
- duża samodzielność w prowadzeniu własnych projektów
- świeże owoce, warzywa i bakalie
- angielski (zajęcia z lektorem)
- możliwość krótszych piątków (o 14 koniec)
- comiesięczne wspólne obiady w lokalnych restauracjach
- możliwość odebrania nadgodzin – gramy fair!
- comiesięczne szkolenia wewnętrzne – stawiamy na rozwój!
- możliwość zarabiania „Symetrycznych Kryształków” za aktywności rozwojowe i promarketingowe i wymiany ich na na szkolenia, extra sprzęty itp.
- płaska struktura
- lokalizacja przy centrum Poznania obok Parku Wilsona
- multisport lub opieka zdrowotna po roku pracy, oba bonusy po dwóch latach (lub od razu, za dopłatą)
- wynagrodzenie 7500 – 11 000 + VAT (możliwy wybór B2B lub UoP)
Wymagania: - wymóg najważniejszy: pasja badawcza do ludzi, procesów, internetu, nowych technologii
- pasja do badań, analizowania wyników, wyciągania wniosków
- pasja do rozmawiania z ludźmi i wsłuchiwania się w ich potrzeby
- minimum 3-4 letnie doświadczenie w branży UX lub badawczej, udokumentowane referencjami
- mile widziane wykształcenie socjologia/kognitywistyka/psychologia
- doskonała organizacja pracy, skrupulatność, dokładność, wnikliwość
- wiedza w zakresie user experience
- płynny angielski
|