Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

Lead UX Researcher

Uxeria Etat  Warszawa, mazowieckie, Polska

Opis oferty pracy

Uxeria jest uznaną polską firmą projektowo-badawczą. Każdego dnia w zespole świetnych projektantów i badaczy tworzymy i rozwijamy produkty cyfrowe. Jest to naszą pasją, a nasza praca każdego dnia uczy nas czegoś nowego.

Jako że rośniemy w siłę i zdobywamy coraz ciekawsze projekty, szukamy osoby na stanowisko:

Lead UX Researcher

Szukamy mocnego badacza, którego poza doskonałą wiedzę i umiejętność planowania, organizowania i ewaluacji badań, uzupełni podejście do dwóch krytycznych dla nas obszarów: 

Innowacja

Osoba na tym stanowisku będzie stale challenge’owana w obszarze opracowywania procesów badawczych w innowacyjnych projektach. Dla wielu klientów naszymi codziennymi wyzwaniami jest szukanie obszarów nieuświadomionych potrzeb, rzeczywistych aspiracji i motywacji. 

Stąd krytyczne jest rozumienie, w jaki sposób eksplorować obszary innowacji, bądź je weryfikować. Ważne jest, by wyjść poza sam obszar IDI / CAWI / etno.

Rozumienie produktów cyfrowych

Krytyczne dla tej roli jest zrozumienie procesów badawczych z perspektywy produktów cyfrowych. Często popełnianym przez badaczy błędem jest podejście do badań produktów cyfrowych tak jak podchodzi się do komunikacji marketingowej. My szukamy osób, które doskonale rozumieją produkty cyfrowe na poziomie scenariuszy, kontekstów i patternów użycia, rozporcjonowania małych celów użytkownika. Jednocześnie ważne jest zrozumienie biznesu (np. dlaczego system prosi o email zanim odpowie na Twoje zapytanie).

Czego od Ciebie będziemy oczekiwać:

  • Umiejętności zrozumienia, jakiego typu wiedzy szukamy w danym projekcie i jak ją zdobyć,
  • Planowania procesów badawczych wykorzystujących szereg narzędzi i technik, w pełnym dostosowaniu do kontekstów i wymagań projektowych,
  • Pełnego wsparcia w organizowaniu i przeprowadzaniu projektów badawczych (wespół z innymi badaczami),
  • Ciągłego wychodzenia ze strefy komfortu i poszukiwania nowych modeli, metod, technik, a także sposobów ich łączenia,
  • Aktywnej współpracy z innymi obszarami naszej firmy: przy tworzeniu nowych produktów cyfrowych (własne startupy, w tym badawcze), współpracy z działem projektowym, itp.,
  • Aktywnej współpracy z naszymi klientami: doradztwo badawcze oraz w obrębie tworzenia nowych produktów i ich optymalizacji.

Kogo szukamy:

  • Posiadasz min 5 lat doświadczenia w obszarze badawczym,
  • Przynajmniej 2 lata pracy przy produktach cyfrowych,
  • Doskonałej komunikatywności i nastawienia na zrozumienie innych,
  • Odwagi emocjonalnej i cywilnej, uczciwości, szczerości (to są dla nas mega ważne wartości),
  • Samodzielności w realizowaniu projektów,
  • Umiejętność łączenia kropek.

Co oferujemy:

  • Turbo szybki rozwój Twojej kariery (niezależnie od dotychczasowych doświadczeń każdego dnia będziesz się uczyć czegoś nowego, jak my wszyscy),
  • Wynagrodzenie w dowolnej wybranej przez Ciebie formie,
  • Pracę w świetnym zespole ekspertów UX, którzy się nawzajem lubią i wspierają,
  • Pracę ze świetnymi klientami, którzy Cię doceniają, szanują i podchodzą do Ciebie z serdecznością,
  • Biuro w samym centrum Warszawy (Chmielna),
  • Bogaty pakiet szkoleń i warsztatów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Mega fajną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu, współpracy,
  • Pakiet sportowy, a wkrótce pakiet zdrowotny,
  • Wynagrodzenie na poziomie 12-16.000 zł netto (brutto brutto w przypadku UoP) wraz z dalszą możliwością podwyżek.

Pierwszym krokiem jest wysłanie do nas swojego CV na adres rekrutacja@uxeria.com (nie zapomnij o klauzuli informacyjnej (zgodnie z RODO): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uxeria.com sp z o.o., w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Następnym krokiem będzie zaproszenie Cię na spotkanie, gdzie rozmawiać będziesz z badaczem, projektantem i właścicielem firmy. W zależności od tego, jak nam pójdzie rozmowa, zaproponujemy Tobie pracę lub zaprosimy na drugie spotkanie (ew. poprosimy o wykonanie prostego zadania*).

* Dwie główne zasady zadań rekrutacyjnych:

  • nie zajmie Ci dłużej niż 3h,
  • nie dotyczy aktualnie realizowanych przez nas projektów komercyjnych.
1956 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy