Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

Graphic Designer

eSky Etat  Katowice, śląskie, Polska

Opis oferty pracy

Grupa eSky to największe Internetowe Biuro Podróży i lider sprzedaży usług turystycznych w Europie Środkowowschodniej. Działamy na rynkach w 18 krajach na dwóch kontynentach, oferując narzędzia do łatwej rezerwacji biletów lotniczych, hoteli, wycieczek oraz ubezpieczeń podróżnych. Od 13 lat zapewniamy kompleksową pomoc w planowaniu i realizacji podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Obecnie zatrudniamy ok 600 osób – ekspertów i pasjonatów najnowszych technologii oraz podróżowania.

Dołącz do naszego kreatywnego Działu Marketingu jako Graphic Designer!

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: 

  • Współtworzenie kampanii marketingowych przez przygotowanie projektów graficznych dla marek Grupy eSky
  • Projektowanie graficzne na potrzeby social mediów, bloga firmowego, komunikacji BTL
  • Przygotowanie kreacji kampanii mailingowych, materiałów wewnętrznych i PR-owych firmy
  • Ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w Dziale Marketingu
  • Dbanie o spójność identyfikacji wizualnej poszczególnych marek w prowadzonych projektach oraz aktywny udział w ich rozwoju
  • Zapewnienie spójności z wytycznymi księgi znaku
  • Zarządzanie bazą zdjęć i tworzenie prostych kompozycji na potrzeby mediów społecznościowych
  • Kreowanie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy i marki konsumenckiej

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość pakiet Adobe CC Design (Photoshop / Bridge / Illustrator / InDesign / Acrobat/ InDesign)
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym PowerPoint
  • Znajomość HTML
  • Umiejętność tworzenia prostych ilustracji / piktogramów / wykresów wektorowych
  • Umiejętność edycji obrazów bitmapowych
  • Wyczucie i znajomość zasad kompozycji
  • Umiejętność optymalizacji procesu projektowego (sprawny workflow)
  • Podstawowa znajomość poligrafii i zasad towarzyszących przygotowaniu materiałów do druku
  • Kreatywność, zaangażowanie oraz inicjatywa w kreowaniu innowacyjnych pomysłów
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej

Bonus points:

  • Znajomość WordPress
  • Umiejętność obsługi Adobe After Effects
  • Pasja podróżowania i zainteresowanie branżą turystyczną

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin lub kontrakt B2B (zależnie od Twoich preferencji)
  • Benefity – możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej, szkoleń w tym nauki j. angielskiego, objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie
  • Przyjazną atmosferę – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku
  • Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro w bardzo dobrej lokalizacji z parkingiem, chill-out room, elastyczne godziny pracy, praca w centrali międzynarodowej firmie będącej liderem w swej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku międzynarodowym
  • Rozwój zawodowy – praca w doświadczonym, międzynarodowym zespole z dostępem do nowoczesnych narzędzi marketingowych, okazja do nabycia i pogłębienia wiedzy na temat branży turystycznej, możliwość współtworzenia firmowego bloga dla podróżujących, realny wpływ na kształt wdrażanych w firmie rozwiązań i uczestnictwo w ambitnych międzynarodowych projektach

Do aplikowania zachęcamy także osoby z niepełnosprawnością!

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Aplikuj przez uzupełnienie formularza dostępnego pod poniższym linkiem:

 

1367 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy