Experience Design Consultant
Opis oferty pracy
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu badań w dziale Experience Design (XD). Zajmujemy się projektowaniem strategii i rozwiązań cyfrowych zapewniających optymalną jakość obsługi klientów w różnych branżach. Pracujemy dla dużych, rozpoznawalnych marek zarówno w Polsce, jak i zagranicą oraz w ramach projektów międzynarodowych, często w międzynarodowych zespołach. Wykorzystujemy metody pracy projektowej takie jak Design Thinking czy Service Design.
Oczekiwane umiejętności:
- swobodne posługiwanie się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym uczestniczenie w spotkaniach i warsztatach, moderowanie wywiadów i prowadzenie prezentacji
- umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez
- umiejętność zaprojektowania prawidłowego i adekwatnego do stawianych pytań schematu badawczego opartego o właściwy dobór metod i technik oraz prawidłową konstrukcję próby
- samodzielne moderowanie wywiadów pogłębionych i testów UX
- umiejętność sporządzenia raportu badawczego zawierającego wyniki badania, wnioski i rekomendacje w postaci czytelnych schematów
- umiejętność czytelnego i przekonującego komunikowania wyników prac, również w formie warsztatowej
Mile widziane:
- wiedza z zakresu user experience (UX), service design (SD) i/ lub customer experience (CX)
- znajomość metod projektowania zorientowanych na użytkownika (np. design thinking, user centered design, projektowanie partycypacyjne)
Twoja przyszła rola
Praca w naszym zespole oznacza zaangażowanie na każdym etapie procesu projektowego od zbierania wymagań biznesowych i eksploracji potrzeb końcowych użytkowników projektowanych rozwiązań, poprzez wypracowywanie strategii aż po współpracę z projektantami i testowanie wypracowywanych rozwiązań. Twoje zadania wiązały się będą z identyfikowaniem grupy docelowej, diagnozowaniem jej potrzeb i przekuwaniem ich na rekomendacje projektowe. Obejmować będą także wyciąganie strategicznych wniosków ze zgromadzonej w projekcie wiedzy i tworzenie całościowej wizji doświadczeń na ścieżce klienta. Ważne będzie także, aby umieć przetestować tworzone i istniejące już rozwiązania, wskazując przestrzeń do ich ulepszeń.
Zakres obowiązków, jaki dla Ciebie przewidujemy:
- uczestniczenie w tworzeniu propozycji procesów eksploracyjno-projektowych w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów
- projektowanie i opisywanie schematów badawczych, dobór właściwych metod i technik zbierania danych,
- tworzenie narzędzi i nadzór nad rekrutacją uczestników badań
- tworzenie narzędzi – scenariuszy, kwestionariuszy, canvasów warsztatowych
- prowadzenie obserwacji badawczych, moderowanie wywiadów, wsparcie podczas warsztatów z klientami
- prowadzenie testów UX z wykorzystaniem różnych metod (testy zadaniowe, RITE, badania zdalne, eyetracking)
- analizowanie danych i opracowywanie wyników w postaci raportów i prezentacji, schematów i map
- stały rozwój i podnoszenie kompetencji badawczych i strategicznych (szczególnie w obszarze Design Thinking/ Service Design)
Co oferujemy
- ambitne projekty dla dużych rozpoznawalnych marek, zarówno w Polsce, jak i zagranicą
- aktakcyjne warunki zatrudnienia i wraz z bogatym pakietem benefitów
- rozwój (możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych, wsparcie w certyfikacji, opieka conuselora)
- nowoczesne biuro w Centrum Warszawy (okolice ronda ONZ)
https://pl.career.deloittece.com/job-posting/556/Experience-Design-Consultant