Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

Design Researcher

Orange Polska Kontrakt B2B  Warszawa, Mazowieckie, Polska

Opis oferty pracy

Jaki jest kontekst?

Szukamy doświadczonego badacza, do zespołu badaczy pomagającego organizacji w byciu ‘UX oriented’.

Pracujemy zarówno nad badaniem obecnych usług, jak i nowych produktów i rozwiązań.

Proces badawczy umiejscawiamy w całym procesie projektowo-wdrożeniowym, tak by pomóc zespołom projektowym w udoskonalaniu i tworzeniu przyjaznych usług.

 

Co będziesz robił(a)?

  • Przekładał(a) wnioski z badań na rekomendacje biznesowe.
  • Zbierał(a) i walidował(a) wymagania badawcze od klienta wewnętrznego.
  • Prowadził(a) testy użyteczności zarówno z użytkownikami wewnętrznymi jak i końcowymi od etapu zbierania wymagań przez realizację terenową aż po rekomendacje biznesowe.
  • Prowadził(a) I wspierał(a) prowadzenie badań ilościowych (ankiety, testy drzewa, sortowanie, card, analiza danych zastanych).
  • Przygotowywał(a) artefakty z badań (persony, archetypy, mapy empatii, modele mentalne).
  • Realizował(a) badania generatywne (cultural probes, design probes, technology probes).
  • Budował(a) ścieżki podróży użytkowników, tzw. Customer Journey w oparciu o kompleksowy proces badawczy.
  • Priorytetyzował(a) I efektywne komunikował kluczowe wyniki badań w organizacji.
  • Wspierał(a) pozostałych badaczy swoją wiedzą i doświadczeniem.
  • Poszukiwał(a) i wdrażał nowe metody badawcze.
  • Wspierał zespół produktowy w projektowaniu nowych usług i rozwiązań, wiedzą merytoryczną i badawczą?.
  • Występował(a) jako adwokat badań UX podczas wewnętrznych spotkań
  • Prowadził(a) IDI i grupy fokusowe

Kim jesteś?

Osobą z:

  • minimum 4 letnim doświadczeniem w badaniach UX, lub niedużym doświadczeniem w UX ale dużym w badaniach marketingowych i chętną do zmiany swojego profilu.
  • Zależy nam byś był osobą obytą zarówno w jakościowych jak i ilościowych badaniach (oczywiście w jednych możesz być lepszy w drugich mniej zaawansowany).
  • doświadczeniem w przygotowywaniu i raportowaniu ilościowych badaniach UX, w tym ankietowych oraz umiejętności analizy danych i rozumienie zaawansowanych metod ilościowych
  • doświadczeniem w bliskiej współpracy z zespołami projektowymi, zespołami Product Design, UX, UI
  • płynną znajomością angielskiego w mowie i piśmie
  • otwartym umysłem, ciekawą nowych rozwiązań i chętną do nauki nowych rzeczy to najważniejsze nawet jak część z podanych tu wymagań jest dla czymś nowym to
  • zdolnością do samodzielnej pracy i skutecznego planowania I prowadzenia badań.
  • doskonałymi zdolnościami komunikacyjnymi I umiejętnością prezentacji wyników badań różnym audytoriom od programistów i deweloperów, po kadra zarządzającą
  • doświadczeniem w pracy w metodyce zwinnej

Co oferujemy?

  • Inspirującą pracę w doświadczonym zespole badaczy, którzy będą Cię wspierać merytorycznie i inspirować.
  • Bliską współpracę z jednostkami biznesowymi, Product ownerami i specjalistami UX, UI, Design research, którzy dzielą się ekspercką wiedzą.
  • Elastyczny model pracy zdalnej, praca 2 dni w tygodniu w siedzibie Orange w nowoczesnym kompleksie biurowym.
  • Niezbędne narzędzia pracy, laptop i telefon z dużym pakietem danych, oraz dostęp do narzędzi do warsztatów online, zarządzania projektem.
  • Możliwość dołączenia do programu opieki zdrowotnej na preferencyjnych warunkach oraz skorzystania z pakietu sportowego.

Poziom: mid/regular

Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat

Poziom: mid/regular

Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat

664 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy