Ta oferta pracy nie jest już aktualna!
Design Researcher
Opis oferty pracy
Jaki jest kontekst?
Szukamy doświadczonego badacza, do zespołu badaczy pomagającego organizacji w byciu ‘UX oriented’.
Pracujemy zarówno nad badaniem obecnych usług, jak i nowych produktów i rozwiązań.
Proces badawczy umiejscawiamy w całym procesie projektowo-wdrożeniowym, tak by pomóc zespołom projektowym w udoskonalaniu i tworzeniu przyjaznych usług.
Co będziesz robił(a)?
- Przekładał(a) wnioski z badań na rekomendacje biznesowe.
- Zbierał(a) i walidował(a) wymagania badawcze od klienta wewnętrznego.
- Prowadził(a) testy użyteczności zarówno z użytkownikami wewnętrznymi jak i końcowymi od etapu zbierania wymagań przez realizację terenową aż po rekomendacje biznesowe.
- Prowadził(a) I wspierał(a) prowadzenie badań ilościowych (ankiety, testy drzewa, sortowanie, card, analiza danych zastanych).
- Przygotowywał(a) artefakty z badań (persony, archetypy, mapy empatii, modele mentalne).
- Realizował(a) badania generatywne (cultural probes, design probes, technology probes).
- Budował(a) ścieżki podróży użytkowników, tzw. Customer Journey w oparciu o kompleksowy proces badawczy.
- Priorytetyzował(a) I efektywne komunikował kluczowe wyniki badań w organizacji.
- Wspierał(a) pozostałych badaczy swoją wiedzą i doświadczeniem.
- Poszukiwał(a) i wdrażał nowe metody badawcze.
- Wspierał zespół produktowy w projektowaniu nowych usług i rozwiązań, wiedzą merytoryczną i badawczą?.
- Występował(a) jako adwokat badań UX podczas wewnętrznych spotkań
- Prowadził(a) IDI i grupy fokusowe
Kim jesteś?
Osobą z:
- minimum 4 letnim doświadczeniem w badaniach UX, lub niedużym doświadczeniem w UX ale dużym w badaniach marketingowych i chętną do zmiany swojego profilu.
- Zależy nam byś był osobą obytą zarówno w jakościowych jak i ilościowych badaniach (oczywiście w jednych możesz być lepszy w drugich mniej zaawansowany).
- doświadczeniem w przygotowywaniu i raportowaniu ilościowych badaniach UX, w tym ankietowych oraz umiejętności analizy danych i rozumienie zaawansowanych metod ilościowych
- doświadczeniem w bliskiej współpracy z zespołami projektowymi, zespołami Product Design, UX, UI
- płynną znajomością angielskiego w mowie i piśmie
- otwartym umysłem, ciekawą nowych rozwiązań i chętną do nauki nowych rzeczy to najważniejsze nawet jak część z podanych tu wymagań jest dla czymś nowym to
- zdolnością do samodzielnej pracy i skutecznego planowania I prowadzenia badań.
- doskonałymi zdolnościami komunikacyjnymi I umiejętnością prezentacji wyników badań różnym audytoriom od programistów i deweloperów, po kadra zarządzającą
- doświadczeniem w pracy w metodyce zwinnej
Co oferujemy?
- Inspirującą pracę w doświadczonym zespole badaczy, którzy będą Cię wspierać merytorycznie i inspirować.
- Bliską współpracę z jednostkami biznesowymi, Product ownerami i specjalistami UX, UI, Design research, którzy dzielą się ekspercką wiedzą.
- Elastyczny model pracy zdalnej, praca 2 dni w tygodniu w siedzibie Orange w nowoczesnym kompleksie biurowym.
- Niezbędne narzędzia pracy, laptop i telefon z dużym pakietem danych, oraz dostęp do narzędzi do warsztatów online, zarządzania projektem.
- Możliwość dołączenia do programu opieki zdrowotnej na preferencyjnych warunkach oraz skorzystania z pakietu sportowego.
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat
715 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy