Conversion Optimizer
Opis oferty pracy
Zajmujemy się (między innymi) optymalizacją współczynnika konwersji. W skrócie celem projektu jest dokonanie takich zmian na stronie, aby większa liczba osób, spośród wchodzących na stronę internetową, wykonywała postawiony przed nimi cel (na przykład, żeby nie 1 na 100 osób wchodzących na witrynę sklepu dokonywała zakupu, ale 3 na 100).
Proste? Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach. W przypadku tego projektu „szczegółem” jest to, że efekty naszych działań są dokładnie mierzone za pomocą testów A/B. Dzięki nim możliwy jest dokładny pomiar, czy zaprojektowane przez nas zmiany przyniosły spodziewany wzrost współczynnika konwersji.
W przypadku projektu optymalizacji współczynnika konwersji, na samym początku nasi analitycy internetowi przeprowadzają liczne badania ilościowe oraz jakościowe (najczęściej są to badania ankietowe, analizy danych ilościowych zbieranych przez Google Analytics, czy też badania użyteczności). Następnie zagłębiają się w to morze danych i przy użyciu swojej wiedzy oraz doświadczenia (a także odrobiny magii) wypracowują rekomendacje zmian.
Już w trakcie tego etapu projektu na scenie pojawia się nie kto inny, jak Ty :] Twoim zadaniem będzie synteza zebranych informacji i płynących z nich wniosków w celu stworzenia person. Następnie Twoim zadaniem będzie przełożenie problemów użytkowników i ich wymagań na efektywne rozwiązania, które pomogą podnieść współczynnik konwersji. Zaprojektowanie tych rozwiązań, czyli stworzenie konkretnych funkcjonalności i ich szkiców, będzie zajmowała sporą część Twojego dnia. Oczywiście na tym nie będzie kończyła się Twoja rola, ponieważ to w Twojej gestii będzie przekonanie Klienta do zaprojektowanych rozwiązań i dopilnowanie, aby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom i planom. Efekty Twojej pracy sprawdzą użytkownicy witryny – to właśnie testy A/B powiedzą, czy dobrze wykonana została Twoja praca.
Wiesz co jest najlepsze? Pracując w naszej firmie dokładnie wiemy, jak nasze projekty przekładają się na wyniki naszych Klientów 🙂
Właśnie… nasi Klienci… na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: Sygma Bank, Lukas Bank, Grupa Pracuj, Tauron Polska Energia, Ernst&Young, Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Answear.com czy Medicover.
Podoba Ci się taka praca? My też uważamy, że jest naprawdę fajna 🙂 Pracujemy nad dużymi projektami dla rozpoznawalnych marek, zgodnie z metodyką niespotykaną na naszym rynku – ciekawiej być nie może.
Co musisz umieć
Szukamy osoby z doświadczeniem w projektowaniu interakcji. Mamy rozbudowane kompetencje w zakresie zaawansowanej analizy danych oraz badań marketingowych.
Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w projektowaniu interakcji
- portfolio kilku projektów i rozwiązań, którymi może się pochwalić w trakcie rozmowy rekrutacyjnej
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- doświadczenie w przygotowywaniu szkiców (makiet) witryn internetowych
- znajomość podstaw projektowania graficznego
- umiejętność analitycznego myślenia i syntezy wniosków płynących z różnych badań
- Zainteresowania związane z perswazją i sprzedażą (w końcu poprawa współczynnika konwersji odbywa się nie tylko poprzez poprawę użyteczności, ale też przez zmiany w zakresie przekazu marketingowego)
Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:
- twoim zainteresowaniem będzie e-marketing
- znasz Google Analytics
- masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań na użytkownikach witryn internetowych
- znasz testy A/B i wielowymiarowe
- orientujesz się w tematyce analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji
Jeżeli masz doświadczenie w projektowaniu interakcji, ale w dotychczasowej pracy dwuwymiarowa segmentacja i zaawansowane analizy danych ilościowych nie przebiegły Twojej drogi, to masz okazję to zmienić. W analizie danych i badaniach marketingowych jesteśmy naprawdę (bez zbędnej skromności) dobrzy :] Jeżeli wypracowane na podstawie badań analityków rekomendacje przelejesz na świetne szkice witryny, to sukces projektu optymalizacji współczynnika konwersji jest murowany. Niemniej jednak w tym miejscu chcemy Ciebie ostrzec – jeżeli nie zamierzasz słuchać tego, co „mówią” dane, to chyba ta praca nie jest dla Ciebie.
Jaką osobą musisz być?
Szukamy osoby, która tak jak my, w tym co robi chce być najlepsza. Jeżeli jesteś taką osobą i utożsamiasz się z naszymi wartościami – zapraszamy.
Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami? Wybór miejsca pracy to poważna decyzja. Jeżeli masz wątpliwości, czy to co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - wejdź na naszą stronę rekrutacyjną http://www.conversion.pl/dolacz lub napisz maila na adres dolaczdo@conversion.pl.
Jak zostać częścią naszego zespołu?
Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy dolaczdo@conversion.pl wyślesz swoje CV i List Motywacyjny (w języku polskim). Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca otrzymasz do rozwiązania krótkie case study. Następnie zaprosimy Cię na rozmowę. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to witaj w świecie analityki internetowej i optymalizacji konwersji.
W każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).