Conversion Optimizer
Opis oferty pracy
Jesteśmy pierwszą polską firmą zajmującą się analityką internetową i optymalizacją konwersji. Brzmi ciekawie?
Cóż, właśnie taka jest nasza praca.
Podczas optymalizacji konwersji analizujemy dane jakościowe i ilościowe, aby dowiedzieć się jakie elementy witryny wymagają poprawy. Następnie proponujemy odpowiednie zmiany, realizujemy je i za pomocą testów sprawdzamy, czy nasze działania przyniosły spodziewane efekty. Analityka internetowa to przede wszystkim wdrożenia, podczas których uczymy organizację, jak powinna wykorzystywać dane płynące ze stron internetowych.
W tym co robimy jesteśmy naprawdę dobrzy.
Poszukujemy brakującego ogniwa do naszego zespołu, czyli:
Conversion Optimizer
Twoim zadaniem będzie synteza zebranych informacji i płynących z nich wniosków w celu stworzenia person. Następnie Twoim zadaniem będzie przełożenie problemów użytkowników i ich wymagań na efektywne rozwiązania, które pomogą podnieść współczynnik konwersji. Zaprojektowanie tych rozwiązań, czyli stworzenie konkretnych funkcjonalności i ich szkiców, będzie zajmowała sporą część Twojego dnia. Oczywiście na tym nie będzie kończyła się Twoja rola, ponieważ to w Twojej gestii będzie przekonanie Klienta do zaprojektowanych rozwiązań i dopilnowanie, aby grafik stworzył projekt odpowiadający Twoim oczekiwaniom i planom. Efekty Twojej pracy sprawdzą użytkownicy witryny – to właśnie testy A/B powiedzą, czy dobrze wykonana została Twoja praca.
Podoba Ci się taka praca? My też uważamy, że jest naprawdę fajna 🙂 Pracujemy nad dużymi projektami dla rozpoznawalnych marek, zgodnie z metodyką niespotykaną na naszym rynku – ciekawiej być nie może.
Szukamy osoby z doświadczeniem w projektowaniu interakcji. Mamy rozbudowane kompetencje w zakresie zaawansowanej analizy danych oraz badań marketingowych.
Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym doświadczenie w przygotowywaniu szkiców (makiet) witryn internetowych
- znajomość podstaw projektowania graficznego umiejętność analitycznego myślenia i syntezy wniosków płynących z różnych badań
- zainteresowania związane z perswazją i sprzedażą (w końcu poprawa współczynnika konwersji odbywa się nie tylko poprzez poprawę użyteczności, ale też przez zmiany w zakresie przekazu marketingowego)
Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:
- posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w projektowaniu interakcji portfolio kilku projektów i rozwiązań, którymi możesz się pochwalić w trakcie rozmowy rekrutacyjnej
- Twoim zainteresowaniem będzie e-marketing
- znasz Google Analytics
- masz doświadczenie w przeprowadzaniu badań na użytkownikach witryn internetowych
- znasz testy A/B i wielowymiarowe orientujesz się w tematyce analityki internetowej i optymalizacji współczynnika konwersji
Jeżeli masz doświadczenie w projektowaniu interakcji, ale w dotychczasowej pracy dwuwymiarowa segmentacja i zaawansowane analizy danych ilościowych nie przebiegły Twojej drogi, to masz okazję to zmienić. W analizie danych i badaniach marketingowych jesteśmy naprawdę (bez zbędnej skromności) dobrzy :]
Jeżeli wypracowane na podstawie badań analityków rekomendacje przelejesz na świetne szkice witryny, to sukces projektu optymalizacji współczynnika konwersji jest murowany. Niemniej jednak w tym miejscu chcemy Ciebie ostrzec – jeżeli nie zamierzasz słuchać tego, co „mówią” dane, to chyba ta praca nie jest dla Ciebie.
Jesteśmy małą firmą. Mamy za to dużych klientów i dajemy ogromne możliwości rozwoju. Na pewno spodoba Ci się to, że pracując z nami staniesz się jednym z nielicznych ekspertów z zakresu analityki internetowej i optymalizacji konwersji.
Twoje Korzyści:
- Twój własny MacBook Pro – Chcemy, żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.
- Ty = ekspert – To fajne uczucie, kiedy ma się pewność, że w tym co się robi, jest się najlepszym. Dołącz do nas i zobacz jak to jest.
- Elastyczny czas pracy – Studiujesz? Dla nas to nie problem. Oceniamy efekty Twojej pracy a nie liczbę godzin spędzonych w biurze. W piątek chcesz mieć wolne, bo planujesz wypad w góry? Daj nam tylko wcześniej znać i załatwione
- Doradzasz dla największych – Już od pierwszych chwil będziesz pracował dla największych firm na polskim rynku (tak, tak.. mamy na myśli projekt dla banku, międzynarodowej korporacji albo dużego e-commerce) optymalizując ich obecność on-line
- Miej znaczenie – Jesteśmy małą firmą, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion.
Jak możesz zostać częścią naszego zespołu?
Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres dolaczdo@conversion.pl wyślesz swoje CV i List Motywacyjny (w języku polski). Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca, dostaniesz do rozwiązania krótkie case study. Następnie zaprosimy Cię na rozmowę. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze - witaj w świecie optymalizacji konwersji i analityki internetowej!
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na naszą stronę rekrutacyjną.
Nie zapomnij o dodaniu klauzuli o ochronie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 pozycja 883).