Badacz – specjalista d.s. badań rynku i UX
Opis oferty pracy
Kogo szukamy?
- masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań ilościowych lub jakościowych (badań rynku, marketingowych, społecznych, UX researchu) w firmie badawczej, po stronie klienta lub w jednostce naukowej jako samodzielny badacz
- masz wykształcenie kierunkowe (na przykład socjologia, psychologia, ekonomia, ekonometria)
- potrafisz łączyć świat badań i biznesu – przekładasz wnioski z badań na rekomendacje i cele biznesowe klienta
- umiesz zaplanować i przeprowadzić pełny proces badawczy, dopasowany do celów klienta: stawiasz celne pytania badawcze, formułuje hipotezy, dobierasz metody i narzędzia.
- lubisz rozmawiać z ludźmi, nie straszne Ci spotkania z klientami ani moderowanie wywiadów IDI czy grup fokusowych
- stosujesz dobre praktyki prezentacji i wizualizacji wyników
- chcesz wspólnie z nami edukować rynek i promować podejście Data Driven Business
Mile widziane, czyli pomocne na tym stanowisku będą również:
- umiejętność prowadzenia samodzielnych analiz w SPSS lub R
- perspektywa biznesowa – doświadczenie w pracy z klientami komercyjnymi
- zainteresowanie zagadnieniami z pogranicza nowych technologii, UXu i badań naukowych.
Czym zajmuje się u nas samodzielny badacz?
- przygotowanie ofert w oparciu o plan badawczy dobrany do potrzeb klienta
- opracowywanie procesów badawczych i narzędzi pomiarowych
- czynny udział w realizacji badań wraz z resztą zespołu – desk research, analizy rynku, badania użyteczności, badania potrzeb, badania marki, badania satysfakcji.
- analiza danych jakościowych i ilościowych
- przygotowanie raportów i prezentacja wyników badań podczas spotkań z klientami
- współpraca z zespołem projektowym
- komercjalizacja wiedzy i wyników badań (publikowanie raportów i artykułów, działania edukacyjne)
Co oferujemy?
- świetną atmosferę w młodym, przyjaznym zespole
- duże możliwości rozwoju
- dofinansowany udział w szkoleniach, budżet na edukację
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
- realny wpływ na rozwiązania, które wprowadzamy na rynek
- udział w rozwijaniu metodologii badań i programów szkoleniowych
- możliwość publikacji naukowych
Kim jesteśmy?
JCD Research to niewielka, kilkunastoosobowa firma badawcza, działającą przy studiu projektowo-technologicznym. Jako JCD.pl projektujemy i wdrażamy produkty i usługi cyfrowe: aplikacje mobilne, serwisy internetowe, e-commerce i strony.
Nasza misja? Pomagamy naszym klientom lepiej rozumieć potrzeby użytkowników, rynek i konkurencję. Łączymy techniki kreatywne z podejściem empirycznym wierząc, że tylko prawdziwe poznanie istoty problemu pozwala na współtworzenie z klientem rozwiązań, budujących dobre doświadczenia użytkowników i przewagi konkurencyjne dla organizacji.
Czerpiemy z podejść Agile, Lean Startup, Google Design Sprint, Design Thinking, Customer Development oraz psychologii poznawczej i psychologii zachowań konsumenckich, uzupełniając je autorskimi metodami diagnozy potrzeb i analizy założeń projektowych.
Doświadczenie w biznesie łączymy z kompetencjami badawczymi, wypracowanymi dzięki pracy akademickiej i kooperacji z jednostkami naukowymi.
Edukujemy rynek i promujemy podejście Data Driven Business, na przykład za pośrednictwem grupy na Facebooku, do której już teraz serdecznie Cię zapraszamy! https://www.facebook.com/groups/1286236231571644
A najfajniejsze w naszej pracy jest to, że rozwiązujemy realne problemy biznesowe i mamy faktyczny wpływ na produkty i strategie, budowane potem według naszych wniosków i rekomendacji.
Poziom: mid/regular, senior
Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat
Poziom: mid/regular, senior
Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat
Aplikuj, wysyłając CV na adres: czajkowska@jcd.pl