Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

Autonomous Store CX/UX Specialist + UX Copywriter

Żabka Etat  Gdziekolwiek

Opis oferty pracy

Cześć! Budujemy zespół Human eXperience w największej sieci bezobsługowych sklepów w Europie, bez kas, bez skanowania! Dziś liczymy już 41 sklepów w Polsce pod nazwą Żappka Store, już niedługo będziemy Żabka Nano. Z nami będziesz mógł/a tworzyć niepowtarzalne doświadczenia, których nikt wcześniej nie robił, nie badał, nie projektował. Stoi przed nami wiele wyzwań komunikacyjnych i projektowych, tym bardziej że duża część doświadczeń odbywa się w świecie bez ekranów oraz bez obsługi! Dlatego szukamy do zespołu specjalisty, który/a wzmocni nasz zespół HX o: 

  • umiejętności w obszarze CX/UX – Chcesz projektować nie tylko interface ale doświadczenia w off-line 
  • umiejętności coppywriter’skie: 
    • masz doświadczenie agencyjne jako copywriter/ specjalista ds. komunikacji,
    • lub interesujesz się UX Copywriting’iem i czujesz, że jesteś w tym dobry/a. 

 Jeżeli czujesz, że to Ty, to czytaj dalej i aplikuj. 

Twój zakres obowiązków: 

CX/UX specialist: 

  • Analiza potrzeb i zachowań klientów – mamy wsparcie analityczne wewnątrz organizacji oraz badawcze z zewnątrz, ale możesz też samodzielnie badać (up to you), 
  • Mapowanie podróży klienta i użytkowników w wielu touchpoint’ach – nie tylko aplikacja mobilna, strona www, czy inne interaktywne produkty (IoT) ale też off-line’owy sklep i komunikacja bez ekranów, 
  • Projektowanie – ścieżek użytkownika oraz klienta (user-flow), czasami makietowanie low-fidelity, nie musisz tworzyć high-fidelity GUI, mamy na pokładzie UI designera,
  • Wsparcie Product Ownerów w definiowaniu wymagań kliento-centrycznych – spokojnie, nie wszystko na raz, jest już UX expert, który zadba o efektywny podział UX’ow per wyzwanie/produkt, 
  • Bliska współpraca z działami marketingu, produktu i obsługi klienta oraz zewnętrznymi dostawcami usług. 

UX Copywriter 

  • Tworzenie/ współtworzenie copy w interface’ach (micro-copy, komunikaty: edukacyjne, nawigacyjne, błędów) oraz również na witrynach sklepu, wewnątrz sklepu, a nawet komunikacja głosowa 😊, 
  • Dbanie o spójność, użyteczność i intuicyjność komunikacji on-line oraz off-line – tworzenie dobrych praktyk. 

 

Nasze wymagania: 

  • Samodzielność – wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu produktów/usług od koncepcji po finalny produkt, 
  • Znajomość narzędzi do mapowania procesów i prototypowania (low-fidelity) – np. Miro, figma, 
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne – umiejętność prezentowania swoich pomysłów w sposób klarowny i przekonywania do swoich też, 
  • Znajomość dobrych praktyk UX copywritingu, 
  • Bardzo dobra znajomość języka Polskiego, dobra znajomość języka angielskiego (B2). 

Nice-to-have: 

  • Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań na styku świata fizycznego i wirtualnego, 
  • Certyfikaty, kursy w tematyce UX copywritingu, 
  • Doświadczenie w tworzeniu copy – mile widziane projekty w portfolio, które świadczą o umiejętnościach copywriter’skich. 

 

Co oferujemy: 

  • Ty wybierasz skąd chcesz pracować – zdalnie lub hybrydowo, mamy biuro w Poznaniu i Warszawie, Lab technologiczny w poznaniu
  • Niepowtarzalną okazję do współtworzenia najbardziej innowacyjnych (na serio) produktów i projektów w branży FMCG, konkurującym z AmazonGo,
  • Narzędzia do pracy, jakie tylko potrzebujesz – używamy dziś: miro, figma, MS teams, Clickup, Slack. 
1994 total views, 1 today Drukuj ofertę pracy