Autonomous Store CX/UX Specialist + UX Copywriter
Opis oferty pracy
Cześć! Budujemy zespół Human eXperience w największej sieci bezobsługowych sklepów w Europie, bez kas, bez skanowania! Dziś liczymy już 41 sklepów w Polsce pod nazwą Żappka Store, już niedługo będziemy Żabka Nano. Z nami będziesz mógł/a tworzyć niepowtarzalne doświadczenia, których nikt wcześniej nie robił, nie badał, nie projektował. Stoi przed nami wiele wyzwań komunikacyjnych i projektowych, tym bardziej że duża część doświadczeń odbywa się w świecie bez ekranów oraz bez obsługi! Dlatego szukamy do zespołu specjalisty, który/a wzmocni nasz zespół HX o:
- umiejętności w obszarze CX/UX – Chcesz projektować nie tylko interface ale doświadczenia w off-line
- umiejętności coppywriter’skie:
- masz doświadczenie agencyjne jako copywriter/ specjalista ds. komunikacji,
- lub interesujesz się UX Copywriting’iem i czujesz, że jesteś w tym dobry/a.
Jeżeli czujesz, że to Ty, to czytaj dalej i aplikuj.
Twój zakres obowiązków:
CX/UX specialist:
- Analiza potrzeb i zachowań klientów – mamy wsparcie analityczne wewnątrz organizacji oraz badawcze z zewnątrz, ale możesz też samodzielnie badać (up to you),
- Mapowanie podróży klienta i użytkowników w wielu touchpoint’ach – nie tylko aplikacja mobilna, strona www, czy inne interaktywne produkty (IoT) ale też off-line’owy sklep i komunikacja bez ekranów,
- Projektowanie – ścieżek użytkownika oraz klienta (user-flow), czasami makietowanie low-fidelity, nie musisz tworzyć high-fidelity GUI, mamy na pokładzie UI designera,
- Wsparcie Product Ownerów w definiowaniu wymagań kliento-centrycznych – spokojnie, nie wszystko na raz, jest już UX expert, który zadba o efektywny podział UX’ow per wyzwanie/produkt,
- Bliska współpraca z działami marketingu, produktu i obsługi klienta oraz zewnętrznymi dostawcami usług.
UX Copywriter
- Tworzenie/ współtworzenie copy w interface’ach (micro-copy, komunikaty: edukacyjne, nawigacyjne, błędów) oraz również na witrynach sklepu, wewnątrz sklepu, a nawet komunikacja głosowa 😊,
- Dbanie o spójność, użyteczność i intuicyjność komunikacji on-line oraz off-line – tworzenie dobrych praktyk.
Nasze wymagania:
- Samodzielność – wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu produktów/usług od koncepcji po finalny produkt,
- Znajomość narzędzi do mapowania procesów i prototypowania (low-fidelity) – np. Miro, figma,
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne – umiejętność prezentowania swoich pomysłów w sposób klarowny i przekonywania do swoich też,
- Znajomość dobrych praktyk UX copywritingu,
- Bardzo dobra znajomość języka Polskiego, dobra znajomość języka angielskiego (B2).
Nice-to-have:
- Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań na styku świata fizycznego i wirtualnego,
- Certyfikaty, kursy w tematyce UX copywritingu,
- Doświadczenie w tworzeniu copy – mile widziane projekty w portfolio, które świadczą o umiejętnościach copywriter’skich.
Co oferujemy:
- Ty wybierasz skąd chcesz pracować – zdalnie lub hybrydowo, mamy biuro w Poznaniu i Warszawie, Lab technologiczny w poznaniu
- Niepowtarzalną okazję do współtworzenia najbardziej innowacyjnych (na serio) produktów i projektów w branży FMCG, konkurującym z AmazonGo,
- Narzędzia do pracy, jakie tylko potrzebujesz – używamy dziś: miro, figma, MS teams, Clickup, Slack.