Ta oferta pracy nie jest już aktualna!

Badacz – specjalista d.s. badań rynku i UX

JCD.pl sp. z o.o. Umowa o pracę lub B2B  Warszawa, Mazowieckie, Polska

Opis oferty pracy

Kogo szukamy? 

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań ilościowych lub jakościowych (badań rynku, marketingowych, społecznych, UX researchu) w firmie badawczej, po stronie klienta lub w jednostce naukowej jako samodzielny badacz
  • masz wykształcenie kierunkowe (na przykład socjologia, psychologia, ekonomia, ekonometria)
  • potrafisz łączyć świat badań i biznesu – przekładasz wnioski z badań na rekomendacje i cele biznesowe klienta 
  • umiesz zaplanować i przeprowadzić pełny proces badawczy, dopasowany do celów klienta: stawiasz celne pytania badawcze, formułuje hipotezy, dobierasz metody i narzędzia. 
  • lubisz rozmawiać z ludźmi, nie straszne Ci spotkania z klientami ani moderowanie wywiadów IDI czy grup fokusowych 
  • stosujesz dobre praktyki prezentacji i wizualizacji wyników 
  • chcesz wspólnie z nami edukować rynek i promować podejście Data Driven Business 

Mile widziane, czyli pomocne na tym stanowisku będą również: 

  • umiejętność prowadzenia samodzielnych analiz w SPSS lub R
  • perspektywa biznesowa – doświadczenie w pracy z klientami komercyjnymi
  • zainteresowanie zagadnieniami z pogranicza nowych technologii, UXu i badań naukowych. 

Czym zajmuje się u nas samodzielny badacz? 

  • przygotowanie ofert w oparciu o plan badawczy dobrany do potrzeb klienta
  • opracowywanie procesów badawczych i narzędzi pomiarowych
  • czynny udział w realizacji badań wraz z resztą zespołu – desk research, analizy rynku, badania użyteczności, badania potrzeb, badania marki, badania satysfakcji. 
  • analiza danych jakościowych i ilościowych 
  • przygotowanie raportów i prezentacja wyników badań podczas spotkań z klientami 
  • współpraca z zespołem projektowym
  • komercjalizacja wiedzy i wyników badań (publikowanie raportów i artykułów, działania edukacyjne)

 

Co oferujemy? 

  • świetną atmosferę w młodym, przyjaznym zespole 
  • duże możliwości rozwoju
  • dofinansowany udział w szkoleniach, budżet na edukację
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
  • realny wpływ na rozwiązania, które wprowadzamy na rynek
  • udział w rozwijaniu metodologii badań i programów szkoleniowych
  • możliwość publikacji naukowych 

 

Kim jesteśmy? 

JCD Research to niewielka, kilkunastoosobowa firma badawcza, działającą przy studiu projektowo-technologicznym. Jako JCD.pl projektujemy i wdrażamy produkty i usługi cyfrowe: aplikacje mobilne, serwisy internetowe, e-commerce i strony. 

Nasza misja? Pomagamy naszym klientom lepiej rozumieć potrzeby użytkowników, rynek i konkurencję. Łączymy techniki kreatywne z podejściem empirycznym wierząc, że tylko prawdziwe poznanie istoty problemu pozwala na współtworzenie z klientem rozwiązań, budujących dobre doświadczenia użytkowników i przewagi konkurencyjne dla organizacji. 

Czerpiemy z podejść Agile, Lean Startup, Google Design Sprint, Design Thinking, Customer Development oraz psychologii poznawczej i psychologii zachowań konsumenckich, uzupełniając je autorskimi metodami diagnozy potrzeb i analizy założeń projektowych. 

Doświadczenie w biznesie łączymy z kompetencjami badawczymi, wypracowanymi dzięki pracy akademickiej i kooperacji z jednostkami naukowymi. 

Edukujemy rynek i promujemy podejście Data Driven Business, na przykład za pośrednictwem grupy na Facebooku, do której już teraz serdecznie Cię zapraszamy! https://www.facebook.com/groups/1286236231571644 

A najfajniejsze w naszej pracy jest to, że rozwiązujemy realne problemy biznesowe i mamy faktyczny wpływ na produkty i strategie, budowane potem według naszych wniosków i rekomendacji. 

 

Poziom: mid/regular, senior

Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat

Poziom: mid/regular, senior

Minimalny staż pracy: 2 - 5 lat

Aplikuj, wysyłając CV na adres: czajkowska@jcd.pl

 

753 total views, 3 today Drukuj ofertę pracy