UX Researcher
Opis oferty pracy
Cześć! Szukamy UX Researchera. Działamy na rynku prawie od 30 lat – jesteśmy twórcą tej branży w Polsce. Na całym świecie pomagamy instytucjom finansowym (banki, ubezpieczyciele, fundusze itp.) tworzyć rozwiązania, które zmieniają doświadczenie milionów ludzi. W naszym DNA jest redefiniowanie rynku, produktów, szukanie niestandardowych rozwiązań. Pracujemy na złożonych projektach, także z innych obszarów niż bankowe, mamy rozpoznawalnych klientów.
Lokalizacja: Warszawa.
Kontrakt: B2B (płatne dni nieobecności), 5000 – 8500 PLN (,,na FV”) + VAT.
Jak się u nas pracuje? W skrócie: dobrze!
- Pracujemy w multidyscyplinarnym zespole: UI, UX, Research, Motion, Analityka, Badania.
- Projektujemy w oparciu o autorski proces – nauczysz się, jak budować innowacyjne rozwiązania, które zmieniają rynek, biznes, zachowania użytkowników.
- Badania swojego projektu zrobisz w naszym laboratorium – zawsze pod ręką.
- Zapewniamy prosty onboarding w naszą codzienną pracę, proces projektowy, produkty prac, kto jest kim, przygotowanie sprzętu i oprogramowania.
- Będziesz współpracować z Liderami, którzy nie tylko wdrożą Cię w projekt, ale też będą Cię wspierać w codziennej pracy.
- Cyklicznie będziemy rozmawiać o Twojej karierze, rozwoju, bieżącej pracy (przejrzysty proces ewaluacji).
- 2 dni w miesiącu (w godzinach pracy) poświęcamy na szkolenia i przygotowanie case study do Twojego portfolio.
- Oferujemy dostęp do aktualnych szkoleń.
- Raz w miesiącu mamy UX Śniadanie, na którym integrujemy się i dzielimy wiedzą z naszych projektów.
- Zapewniamy dostęp do UX Kalendarza – nie ominiesz żadnego ważnego wydarzenia w Polsce, Europie i na świecie. Choć w tym przypadku nie musisz być naszym pracownikiem. Zapraszamy tu: confcalendar.efigence.com
- Raz w roku całym zespołem uczestniczymy na jednej z większych konferencji UX.
- Dwa dni w tygodniu możesz pracować zdalnie.
- Pracujemy na sprzęcie Apple i nowoczesnych narzędziach projektowych w metodykach zwinnych.
- Mamy nowoczesne, zielone biuro, dobrze skomunikowane, w Warszawie.
Twoje obowiązki:
- Przygotowywanie metodologii oraz organizacja badań.
- Moderowanie sesji badawczych.
- Sporządzanie scenariuszy oraz raportów z badań.
- Przeprowadzanie audytów UX.
- Ścisła współpraca z działem UX/UI oraz Analizą Biznesową.
- Poszukiwanie inspiracji pomocnych w projekcie.
- Uczestnictwo w warsztatach i spotkaniach z klientem.
Wymagania:
- Doświadczenie w badaniach UX (min. 1 rok) – warunek konieczny.
- Znajomość narzędzi do przeprowadzania badań zdalnych.
- Znajomość metodologii projektowania i przeprowadzania badań użyteczności.
- Umiejętność prezentacji swoich prac zarówno w zespole, jak i dla klienta.
- Umiejętności samoorganizacji, samodzielność i odpowiedzialność.
- Znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
- Rozumienie specyfiki rynku Fintech’owego.
- Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów.
- Zdolność myślenia analitycznego.
- Ukończone studia biznesowe (zarządzanie, ekonomia) lub społeczne (kognitywistyka, psychologia).
A ponadto:
- W biurze dostępne Playstation, piłkarzyki, a nawet rzutki.
- Owocowe poniedziałki.
- Opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Możliwa nauka języka angielskiego.
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 1-2 lata
Poziom: mid/regular
Minimalny staż pracy: 1-2 lata
Najprościej na świecie. Wysyłasz CV, rozmawiamy. Jeśli czujemy wspólnie, że warto się sprawdzić zapraszamy na 3-miesięczny okres próbny – płacimy za to, jakbyś był regularnym pracownikiem.
Pisz na adres:
research@efigence.com
Dołącz proszę CV.
Do zobaczenia, Edyta Cieślewicz, UX Research Leader
Już dziś subskrybuj nasz kalendarz z najważniejszymi konferencjami w Polsce, Europie i na świecie confcalendar.efigence.com