Lider zespołu badawczego
Opis oferty pracy
Jako lider lub liderka naszego zespołu badawczego, będziesz przede wszystkim dbać o stały rozwój i wdrażanie nowoczesnych metod badawczych w Cogision, ze szczególnym uwzględnieniem badań dedykowanych do obszaru projektowania cyfrowego (UX/digital design), zarządzać zespołem oraz współtworzyć nasz własny system badawczy (research system).
Będziemy także oczekiwać eksplorowania możliwości wykorzystania wiedzy opartej o analizę dużych zbiorów danych (data-science) oraz praktyk z zakresu AI/ML, takich jak Human-Centered Machine Learning, Inclusive Design/Inclusive AI lub UX Heuristics for AI-Driven Experiences, w kontekście nowo pojawiających się i nastawionych na przyszłość wyzwań projektowych.
Naszym hasłem przewodnim przy tej rekrutacji są badania dla [przemyślanego, zrównoważonego, etycznego, efektywnego, inkluzywnego…] projektowania!
🟥 Niezbędne na tym stanowisku będą:
➡️ Research for Design Mindset: nie odwrotnie – liczy się dla nas zrozumienie roli badań w procesie projektowym – w oparciu o badania chcemy projektować najlepsze rozwiązania i dostarczać wartościowe produkty dla naszych klientów
➡️ Ciekawość: analizowanie wiedzy na temat badań, trendów i rynku
Współpraca: na tym stanowisku będziesz w bliskiej relacji z projektantami, dlatego tak ważna jest dla nas umiejętność współpracy z nimi
➡️ Otwartość: masz w sobie zawsze odwagę, by powiedzieć “cześć” nie znając nikogo w przychodni
➡️ Kontaktowość: ludzie mówią, że można z Tobą “konie kraść” (nie namawiamy do przestępstwa!), nie boisz się ludzi na wysokich stanowiskach
➡️ Charyzma: kiedy przemawiasz, zauważasz, że niespodziewanie wszyscy milkną i wsłuchują się w Twoją opowieść
➡️ Nie ma rzeczy niemożliwych: innymi słowy znajdujesz rozwiązanie każdego problemu (no, prawie każdego 😉
➡️ Zdolność syntezy: potrafisz jasno i konkretnie sformułować cele, wymagania, wnioski, myśli
➡️ Naprawdę dobry angielski: we don’t have time to polish your English
➡️ Głód wiedzy: wiecznie szukasz nowych rozwiązań, idei, koncepcji
➡️ Bycie geekiem: interesują Cię nowe technologie, startupy, rozwiązania cyfrowe, szukanie niekonwencjonalnych rozwiązań
➡️ Samodzielność: będziesz w naszym zespole jednym z niewielu liderów, to będzie wymagało umiejętności podejmowania decyzji
➡️ Doświadczenie: przynajmniej 2 lata w podobnej roli, w pracy w agencji, software house, startupie lub w korporacji (ale nie jest to wyryte w kamieniu, jeżeli inne elementy układanki będą pasować)
➡️ Empatia: jest ważna, niezależnie od stanowiska
🟥 Mile widziane są:
➡️ umiejętność realizacji badań ilościowych (ankietowych, segmentacyjnych)
➡️ znajomość narzędzi z zakresu data-science opartych o np. Pythona czy R
➡️ doświadczenie z realizacją projektów dotyczących interfejsów konwersacyjnych
➡️ świadomość faktu, że design research to jednak więcej niż wyłącznie badania użyteczności/UX
➡️ umiejętność realizacji zdalnych badań użyteczności/UX, w tym znajomość narzędzi temu służących, np. Loop 11, Lookback i wiele innych
➡️ znajomość narzędzi do zarządzania procesem badawczym i rekrutacyjnym (Ethnio, Dovetail, EnjoyHQ, Airtable)
➡️ umiejętność szybkiego rysowania/szkicowania – łatwiej będzie Ci wytłumaczyć rekomendacje (swoje i nie tylko)
➡️ znajomość konwencji/patternów projektowych, szczególnie RWD i mobilnych
➡️ doświadczenie w blogowaniu, przeprowadzaniu warsztatów szkoleniowych itp.
🟥 Oferujemy w zamian:
➡️ Projekty, które wysadzą Cię z butów: ciekawe, ambitne i różnorodne, dające poczucie realnego wpływu, w tym międzynarodowe
➡️ Możliwość ciągłego rozwoju: będziesz pracować z ludźmi, którzy realnie zmieniają również cyfrowy świat
➡️ Knowledge Sharing: urządzamy sobie raz w miesiącu transfer wiedzy – od rozmów o kawie, po etykę w projektowaniu usług
➡️ Ty tu rządzisz: w tej roli będziesz mógł ukształtować nową rzeczywistość badawczą
➡️ Fajnych i zmotywowanych ludzi: nie tylko atmosfera w zespole jest super, ale my jako ludzie, każdy z osobna, to niezwykła historia
➡️ Opiekę zdrowotną: nie kolejny pakiet medyczny, tylko dostęp do lekarzy większości specjalizacji z szybkim terminami oraz badań
➡️ Narzędzia: Macbooka, komfortowe biuro, jeśli tu przyjedziesz, Google Suite i inne cyfrowe usługi niezbędne do pracy (Miro, Figma itp.)
➡️ Wsparcie: ponieważ nasza praca polega na odczytywaniu potrzeb, to jesteśmy także wrażliwi na nie w obrębie naszego zespołu
➡️ Napoje bogów: pyszną kawę, yerbę, herbatę, wodę i mnóstwo knajpek w okolicy
➡️ Personal branding: inwestujemy także w Twoją rozpoznawalność i widoczność jako eksperta, dlatego interesuje nas długa współpraca, nie szukamy kogoś na chwilę!
➡️ Elastyczność, hybrydowość, zwinność, brak micro managementu: te słowa określają to jak funkcjonujemy. W zamian liczymy na pełnię zaangażowania.
➡️ Pracujemy dla największych: naszymi klientami są banki, ubezpieczyciele, fintechy, wydawcy magazynów, producenci dóbr luksusowych i wiele innych.
➡️ Konkurencyjne wynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia i tego, co wniesiesz do naszego zespołu i dalszego rozwoju firmy.
Prosimy o zgłoszenia na: contact@cogision.com
Miejsce pracy: Planeta Ziemia, najlepiej w naszej strefie czasowej